روز پرحادثه در اصفهان / 16 زن و مرد و کودک در یک قدمی مرگ بودند

به گزارش رکنا ، عباس عابدی  با اشاره به وقوع سه حادثه ویژه در استان اصفهان از صبح امروز تاکنون در اظهار داشت: حادثه گاز گرفتگی از مهم‌ترین این حوادث بود که ساعت ۹ و ۵۸ دقیقه به مرکز اورژانس استان اصفهان گزارش شده است.

وی افزود: این حادثه در سپاهان شهر اتفاق افتاده است.

سخنگوی مرکز اورژانس استان اصفهان با بیان اینکه در این حادثه یک پسر ۹ ساله و یک دختر ۶ ساله مصدوم شدند، ابراز داشت: یک کد اورژانس برای امدادرسانی به این حادثه اعزام شد که پسر ۹ ساله را به بیمارستان فارابی منتقل کرد و دختر مصدوم این حادثه به دلیل عدم رضایت والدین به بیمارستان منتقل نشد.

حادثه ترافیکی پراید و خاور در محور اژیه به اصفهان

وی حادثه ترافیکی پراید و خاور در محور اژیه به اصفهان را از دیگر حوادث مهم استان اصفهان دانست و گفت: این حادثه ساعت ۱۱ و ۵۲ دقیقه به مرکز اورژانس استان اصفهان اعلام و دو کد اورژانس برای امدادرسانی به این حادثه اعزام شد.

عابدی با بیان اینکه در این حادثه دو مرد، سه زن و یک کودک مصدوم شدند، ابراز داشت: مصدومان این تصادف به بیمارستان‌ها فارابی و امین منتقل شدند.

مصدومیت هشت نفر در حادثه ترافیکی محور چادگان

وی همچنین به مصدومیت هشت نفر در حادثه ترافیکی محور چادگان اشاره کرد و گفت: این حادثه نیز ساعت ۱۱ و ۳۲ دقیقه به مرکز اورژانس استان اصفهان اعلام شده است.

سخنگوی مرکز اورژانس استان اصفهان با اشاره به اعزام سه کد اورژانس برای امدادرسانی به این حادثه ترافیکی ابراز داشت: این حادثه بر اثر برخورد پراید و پژو «روآ» اتفاق افتاد.

وی گفت: پنج زن و سه مرد مصدوم این حادثه برای تکمیل درمان به بیمارستان بوعلی چادگان منتقل شدند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 617238 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟