رییس بیمارستان لبافی نژاد درگذشت / علت مرگ + عکس

 دکتر محمد زارع جوشقانی پزشک حاذق و خوشنام کاشانی صبح امروز بر اثر ابتلا به بیماری کووید ۱۹ درگذشت.

به گزارش رکنا، دکتر محمد زارع جوشقانی از پزشکان حاذق و خوشنام کاشانی و رئیس اسبق دانشگاه علوم پزشکی کاشان در اثر ابتلاء به ویروس منحوس کرونا صبح امروز و در اولین روز از ماه ربیع الاول جان به جان آفرین تسلیم کرد و مردم کاشان را در فراق خود به سوگ نشاند.

زنده یاد زارع عضو هیئات امنای دانشگاه علوم پزشکی کاشان است که در زمان تصدی خود بر ریاست این دانشگاه در بین سال‌های ۱۳۷۳ تا ۱۳۸۴ سرمنشا ء خدمات ارزنده و ماندگاری برای این مجموعه و مردم دیار نخستین‌ها کاشان بود.

دکتر زارع متخصص چشم و فوق تخصص قرنیه و استاد و عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تهران بودند که بیست و سوم بهمن سال گذشته با حکم دکتر علیرضا زالی رئیس این دانشگاه به عنوان رئیس بیمارستان شهید لبافی نژاد تهران انتخاب و تا لحظه عروج در راه خدمت به مردم صادقانه تلاش و مجاهدت کرد.

شایان ذکر است دکتر محمد زارع جوشقانی بعد از دکتر مجید فرهاد دومین پزشک کاشانی است که در میدان مبارزه با ویروس منحوس کرونا و در راه خدمت به مردم به دیدار معبود شتافت.

خبرگزاری رکنا، این ضایعه جانگداز را به خانواده این پزشک خدوم، مردم کاشان و سایر هموطنان عزیز ایران زمین تسلیت عرض می‌کند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 617574 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟