3 کشته و 2 مصدوم در سانحه رانندگی محور اراک – ازنا

به گزارش رکنا ، سرهنگ" محمد پور شمس" رئیس پلیس راه استان مرکزی گفت: در پی اعلام گزارش های مردمی به مرکز فوریت های پلیس 110 استان مبنی بر وقوع یک فقره سانحه رانندگی در محور اراک – ازنا ، بلافاصله تیم های امدادی و انتظامی در محل حادثه حاضر شدند.

وی افزود: در بررسی از محل حادثه مشخص شد در این حادثه که بر اثر برخورد یک دستگاه خودروی سواری پراید با یک دستگاه کامیون بنز رخ داده، راننده و 2 نفر سرنشینان خودروی پراید در دم جان باختند و 2 نفر دیگر از سرنشینان این خودرو مجروح شدند .

سرهنگ پور شمس خاطر نشان کرد: علت این سانحه از سوی کارشناس تصادفات پلیس راه " بی موالاتی از سوی راننده سواری پراید به علت تجاوز به چپ ناشی از خستگی و خواب آلودگی " اعلام شد.

در حادثه روز گذشته کنار گذر اراک که بر اثر برخورد یک دستگاه موتور سیکلت با خودروی کامیون ترک نشین موتورسیکلت فوت کرد و سرنشین آن به شدت مجروح شد.

درساعت 18:25روز گذشته در پی اعلام گزارش های مردمی به مرکز فوریت های پلیس 110 استان مبنی بر وقوع یک فقره سانحه رانندگی در محور اصلی کنار گذر اراک ، بلافاصله تیم های امدادی و انتظامی در محل حادثه حاضر شدند.

در بررسی از محل مشخص شد در این حادثه که بر اثر برخورد یک دستگاه موتور سیکلت با کامیون رخ داد، راکب موتورسیکلت پس از انتقال به بیمارستان فوت کرد و سرنشین آن به شدت مجروح شد.

بنابراین گزارش علت این سانحه از سوی کارشناس تصادفات پلیس راه " عدم رعایت حق تقدم حین عبور از فرعی به اصلی توسط موتور سیکلت " اعلام شد. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 615841 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟