کشف 37 فقره سرقت در بندانزلی

به گزارش رکنا، سردار عزیزاله ملکی، اظهار داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت سیم برق و کابل مخابرات در شهرستان بندرانزلی، دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان با همکاری ماموران کلانتری 12 بندرانزلی پس از بررسی شیوه و شگرد سرقت‌های انجام شده و انجام تحقیقات، 3 متهم سابقه‌دار را در این پرونده‌ها شناسایی کردند.

دستگیری سارقان حرفه ای در بندانزلی

فرمانده انتظامی گیلان با بیان اینکه متهمان در یک عملیات غافلگیرانه حین سرقت سیم برق در بندرانزلی دستگیر شدند بیان داشت: سارقان در تحقیقات پلیس به 30 فقره سرقت سیم برق و 7 فقره سرقت کابل مخابرات در سطح شهرستان‌های بندرانزلی و رشت اعتراف کردند.

سردار ملکی تصریح کرد: طبق نظر کارشناسان حدوداً هزار و 600 متر سیم برق و کابل مخابرات به ارزش تقریبی یک میلیارد و 200 میلیون ریال توسط سارقان سرقت شده است.

فرمانده انتظامی استان گیلان در پایان با اعلام اینکه سارقان 32 و 34 و 38 ساله با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی و روانه زندان شدند از شهروندان خواست، هشدارها و توصیه‌های انتظامی را در بحث پیشگیری از سرقت جدی گرفته و در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک، مراتب را بلا فاصله از طریق سامانه 110 به پلیس اطلاع دهند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 615771 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟