دستگیری سارقان کابل برق فشار قوی در طالقان

به گزارش رکنا، سرهنگ سید صالح بذرگری، فرمانده انتظامی شهرستان طالقان گفت: به دنبال وقوع چند فقره سرقت سیم و کابل برق فشار قوی در شهرستان طالقان، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی این شهرستان قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان طالقان افزود: با انجام تحقیقات گسترده و اقدامات پلیسی، مشخص شد که راکبان یک دستگاه موتور سیکلت آپاچی در ساعات پایایی شب اقدام به سرقت کابل‌ها کرده و بلافاصله از حوزه شهرستان خارج می‌شوند.

دستبند پلیس بر دستان سارقان کابل برق فشار قوی در طالقان

سرهنگ بذرگری گفت: در ادامه ماموران با گشت زنی‌های هدفمند در مناطق وقوع سرقت در نهایت به یک موتورسیکلت آپاچی با ۲ سرنشین برخورد کرده و دستور توقف آن را صادر کردند که متهمان بلافاصله پس از مشاهده ماموران بدون توجه به دستور ایست پلیس پا به فرار گذاشته و قصد خروج از شهرستان طالقان را داشتند.

او افزود: ماموران در نهایت با انجام اقدامات پلیسی و تعقیب متهمان، آن‌ها را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان طالقان با بیان این که در بازرسی از کوله پشتی سارقان مقدار زیادی کابل و سیم برق سرقتی کشف شد ،گفت: متهمان پس از انتقال به پلیس آگاهی طالقان به ۹ فقره سرقت کابل برق اعتراف کردند.

سرهنگ بذرگری در پایان با بیان این که یک نفر مالخر کابل‌های مسروقه نیز شناسایی و دستگیر شد، افزود: متهمان پس از تکمیل پرونده برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 615673 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟