حادثه رانندگی در ازنا 3 کشته برجا گذاشت

به گزارش رکنا، صارم رضایی اظهار داشت: این حادثه در ساعت ۲۳ و ۴۵ دقیقه روز گذشته در کیلومتر ۳۵ محور ازنا به اراک در حوالی روستای حسین آباد رخ داد.

او افزود: سه کشته این حادثه سرنشینان خودروی پراید بوده و پس از اعلام حادثه به جمعیت هلال احمر ازنا و درخواست کمک بلافاصله سه تیم به محل حادثه اعزام شد.

او بیان کرد: مصدومان توسط عوامل امدادی اورژانس ۱۱۵ شهرستان شازند به بیمارستان اراک انتقال داده شدند و راننده فوت شده خودروی پراید که در داخل خودرو گیر کرده بود توسط امدادگران جمعیت هلال احمر شهرستان ازنا رهاسازی و تحویل عوامل شهرداری شازند گردید.

3 کشته در تصادف هولناک ازنا

۱۱ کیلومتر از چهارخطه ازنا - شازند روز چهارشنبه هفتم خرداد امسال در آیینی با حضور استاندار لرستان به صورت رسمی افتتاح شد.

محور ازنا - شازند به طول ۷۰ کیلومتر شهرستان ازنا را به شازند در مرکزی متصل می‌کند که حدود ۳۵ کیلومتر از این محور در لرستان و ۳۵ کیلومتر دیگر در محدوده‌ی راه‌های حوزه استحفاظی استان همجوار قرار دارد.

عملیات چهارخطه این محور سال ۹۱ و از محل اعتبارات استانی آغاز شد و تا سال ۹۶ از همین محل تامین اعتبار می‌شد که به دلیل کمبود اعتبارات استانی و وقفه در پرداخت مطالبات پیمانکار پیشرفت قابل‌توجهی در بازه زمانی مذکور حاصل نشد.

با تکمیل هفت کیلومتر ابتدایی (کیلومتر صفر در پل یاس تا زیرگذر پیر عباد) طی امسال درمجموع ۱۸ کیلومتر از این محور پرحادثه به‌صورت چهار خطه مورد بهره‌برداری قرار خواهد گرفت.

۱۷ کیلومتر باقی‌مانده در۲ قطعه به ۲شرکت پیمانکاری واگذار شده که با پیشرفت فیزیکی تقریبی ۴۰ درصد در دست ساخت است و با اتمام این پروژه تاثیر بسزایی در کاهش سوانح رانندگی خواهد داشت.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 615509 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟