کشف 71 کیلو گرم تریاک در شهرستان خوسف

به گزارش رکنا، سرهنگ شجاعی نسب معاون عملیات فرماندهی انتظامی خراسان جنوبی گفت: با دریافت اطلاعاتی مبنی بر حمل و جابه جایی مواد مخدر در محور‌های کویری شهرستان خوسف، بلافاصله ۷ تیم از مأموران فرماندهی انتظامی شهرستان خوسف و یگان تکاوری ۱۰۲ امام حسین (ع) به محل تردد سوداگران مرگ اعزام شدند.

او افزود: مأموران هنگام رصد و کنترل محور‌های کویری به یک سواری پژو 405 و یک موتورسیکلت مشکوک شدند و به راکبان آن‌ها دستور ایست دادند.

کشف محموله تریاک در شهرستان خوسف

سرهنگ شجاعی نسب ادامه داد: راننده خودرو با بی توجهی به دستور پلیس با سرعت زیاد از محل فرار کرد و راننده و سرنشین موتور سیکلت نیز با رها کردن موتور با استفاده از تاریکی شب متواری شدند.

معاون عملیات فرماندهی انتظامی خراسان جنوبی تصریح کرد: باتلاش مأموران خودرو متوقف و راننده و سرنشینان موتورسیکلت نیز دستگیر شدند که در پاکسازی از محل تردد متهمان ۷۱ کیلوگرم تریاک کشف شد.

او اظهار کرد: مبارزه با پدیده شوم مواد مخدر با جدیت از سوی پلیس دنبال می‌شود و با توجه به نقش بی بدیل شهروندان در دستاورد‌های پلیس، ضروری است همکاری آنان در این زمینه، بیش از گذشته با ماموران تداوم یابد و هر گونه مورد مشکوکی را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 615065 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟