کشف 101 کیلو و 750 گرم تریاک در سربیشه

به گزارش رکنا، سرهنگ "ناصر فرشید" اظهار داشت: مأموران انتظامی شهرستان"سربیشه" هنگام کنترل محورهای عبوری به یک سواری پراید که با سرعت بالایی در حرکت بود، مشکوک شده و به راننده خودرو دستور ایست دادند.

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی بیان داشت: متهم با بی توجهی به ایست پلیس از محل متواری شد که بلافاصله مأموران با اجرای طرح مهار خودرو را متوقف کردند.

کشف محموله تریاک در سربیشه

سرهنگ فرشید با بیان اینکه مأموران در بازرسی از خودرو 101 کیلو و 750 گرم تریاک کشف کردند، بیان داشت: در ادامه عملیات یک سواری پژو که محموله مواد مخدر را اسکورت می کرد شناسایی و توقیف شد و 2 سرنشین آن دستگیر شدند.

این مقام ارشد انتظامی خاطر نشان کرد: مأموران در این عملیات 2 خودرو توقیف و 3 متهم دستگیر کردند که متهمان با تشکیل پرونده به مقام قضائی معرفی و روانه زندان شدند.

وی با بیان اینکه مبارزه با پدیده شوم مواد مخدر با جدیت از سوی پلیس دنبال می شود به شهروندان توصیه کرد: در صورت مشاهده و برخورد با فروشندگان مواد مخدر و هرگونه بی نظمی و اخلال در نظم و امنیت عمومی، با مرکز فوریت های پلیسی110تماس و موضوع را به پلیس اطلاع دهند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 610723 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟