کشف 8 تن چوب قاچاق در ابهر

به گزارش رکنا، ایرج خانی‌پور اظهار کرد: ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز شهرستان در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز در محور قیدار - ابهر، طی یک عملیات پلیس به یک دستگاه خودروی کامیون بنز مشکوک و آن را متوقف کردند.

جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان افزود: در بازرسی از این خودرو، هشت تن و 760 کیلو چوب قاچاق که برابر نظر کارشناسان ارزش ریالی آن به 200 میلیون ریال می‌رسید کشف شد.

وی با اشاره به اینکه در این راستا یک نفر دستگیر و برای صدور حکم لازم تحویل مراجع قضائی شد، تصریح کرد: منابع طبیعی از مواهب الهی برای استفاده عموم است و همه باید در حفظ آن کوشا باشیم، لذا از شهروندان می‌خواهیم، در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک، مراتب را از طریق سامانه 110 به پلیس اطلاع دهند.

کشف بیش از 15 تن گندم قاچاق در ماهنشان

جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان همچنین از کشف گندم قاچاق در زنجان خبر داد و گفت: ماموران انتظامی شهرستان موفق شدند یک دستگاه کامیون حامل کالای قاچاق را در محور دندی شناسایی کنند.

وی افزود: مأموران در بازرسی از اوراق بارنامه 15 تن و 710 کیلوگرم گندم بدون مجوز قانونی کشف کنند که برابر اعلام کارشناسان مربوطه، ارزش تقریبی کالای مکشوفه، 400 میلیون ریال برآورد شده است.

خانی‌پور با اشاره به اینکه متهم به همراه پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد، گفت: پلیس با سودجویان و قاچاقچیانی که به صورت غیر مجاز اقدام به خرید و فروش گندم خارج از شبکه اقدام کنند برخورد خواهد کرد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 614523 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟