تاسف آور / 4 قیمت متفاوت  یک خوراکی یک کارخانه با تاریخ مشابه / به مردم رحم کنید + فیلم
حجم ویدیو: 1.82M | مدت زمان ویدیو: 00:00:14

به گزراش رکنا، فیلمی در فضای مجازی منتشر شده است که نشان می دهد یک کالای خوراکی یک شکل و یک طمع، که ساخت یک شرکت نام دار تولید خوراکی است در یک فروشگاه  توزیع شده که چهار قیمت متفاوت دارد. 

این کالای خوراکی در تاریخ 99/6/20 به قیمت 24 هزارتومان و در تاریخ 99/6/21 قیمت 34 هزارتومان و در تاریخ 22/6/99 قیمت 41 هزارتومان و در تاریخ 99/7/2 قیمت 43 هزارتومان توزیع شده است.

این کالا های خوراکی که تاریخ و قیمت آن ها با یکدیگر فرق دارد در یک  فروشگاه معمولی برای فروش توزیع شده است.

پشت پرده کالا های عجیب در فروشگاه های ایران

این موضوع تعجب بینندگان این فیلم را به همراه داشت چرا که در اوضاع نابسمان اقتصادی ایران اینگونه مسائل روی گران‌تر شدن کالای خوراکی تاثیر گذار است.

چند نوع فرضیه برای این اتفاق وجود دارد.

فرضیه اول

فرضیه اول: این کالا ها برای مناطق خاص قیمت گذاری می شود به عنوان مثال کالای ارزان قیمت در مناطق جنوب شهر با قیمت 24 هزارتومان برای فروش توزیع می شود و در مناطق شمال شهر که مردم از نظرمالی وضعیت بهتری دارند با قیمت 43 هزارتومان فروخته می شود.

فرضیه دوم

فرضیه دوم : این کالا هایی که قیمت بالاتری دارند برای فروش به فروشگاه های زنجیره ای داده می شود تا با تخفیف به مردم فروخته شود که این کار کاملا خلاف قانون است.

فرضیه سوم

فرضیه سوم : این کالا های خوراکی در انبار شرکت تولید کننده احتکار شده تا در زمان خاص به بازار تزریق شود و این احتکار می تواند به اقتصاد کشور ضرر اساسی بزند که البته در این مورد اشتباها و با بی دقتی با قیمت های متفاوت توزیع شده است.

مسئولان کشور و دستگاه های نظارتی باید به این قضیه ورود کنند تا مردمی که پای کشور ایستادگی کرده اند بیشتر از این در این گرانی های کالا متضرر نشوند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 614350 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟