عکس های  مهراب قاسم خانی و دخترش در پلیس آگاهی تهران

 مهراب قاسمخانی، نویسنده سینما که چندی پیش تلفن همراه فرزندش مورد سرقت قرار گرفته بود، در حاشیه چهارمین مرحله طرح کاشف و برای تحویل تلفن همراه دختر خود در محل پلیس آگاهی پایتخت حاضر شد.

مهراب قاسم خانی و دخترش در طرح کاشف

به گزارش گروه فرهنگی رکنا، مهراب قاسم‌خانی متولد ۱۶ آذر ۱۳۵۰ است. او  طراح دکور و نویسنده ایرانی است. این نویسنده،  دو بار ازدواج کرده‌است. حاصل ازدواج اولش یک دختر به نام نیروانا است. پس از جدایی از همسر اولش، او برای بار دوم در سال ۱۳۸۳ با شقایق دهقان ازدواج کرد. حاصل این ازدواج پسری به نام نویان است.

مهراب قاسم خانی و دخترش در طرح کاشف

چندی پیش مهراب قاسم خانی در یک پست اینستاگرامی از قربانی شدن دخترش توسط یک زورگیر خبر داد و نوشت: امروز یه عزیزی سوار ماشین دخترم شد و قمه رو گذاشت زیر گردنش و گوشیش رو ازش گرفت. عکس ها مال دوربینیه که سرقت گوشی دخترم رو ثبت کرد. گفتم دوستان و خانواده اش ببیننش و بهش افتخار کنن که زندگیش رو از طریق زحمت دیگران میگذرونه.این خبر بازتاب گسترده ای در فضای مجازی داشت تا اینکه ماموران کلانتری 110 شهدای تهران سارق زورگیر دختر مهراب قاسم خانی را دستگیر کردند و برای شناسایی این سارق توسط قربانی در تماس با دختر مهراب قاسم خانی برای مواجه حضوری با سارق زورگیر از او خواستند به کلانتری شهدا برود.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 613305 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟