ابتلای 21 نفر از بازیکنان و کادر فنی والیبال شهرداری ورامین به کرونا

جمال اردستانی سرپرست تیم والیبال شهرداری ورامین در خصوص ابتلای ۲۱ نفر از بازیکنان و کادر فنی این باشگاه به ویروس کرونا اظهار کرد: بر اساس پروتکل‌های اعلامی وزارت بهداشت و فدراسیون والیبال تیم‌های ورزشی هر ۱۰ روز یکبار باید تست کرونا را انجام دهند و این آزمایشات ۶ مهر قبل از مصاف با تیم سیرجان انجام شده بود.

وی ادامه داد: آزمایشگاه طرف قرارداد جواب آزمایش پنج نفر از بازیکنان شنبه شب مثبت اعلام کرد و الباقی نفرات را شب گذشته بعد از بازی با سپاهان از مثبت بودن جواب خبر داد.

سرپرست تیم والیبال شهرداری ورامین تصریح کرد: در حال حاضر تست ۱۳ بازیکن و ۸ کادرفنی مثبت اعلام شده و تنها ۶ نفر از کل تیم مبتلا به ویروس کرونا نشده‌اند.

اردستانی خاطرنشان کرد: در هفته آینده که باید به مصاف تیم سایپا تهران می‌رفتیم با توجه به موضوع و مبتلا شدن اکثر بازیکنان و کادر فنی بازی مقابل سایپا لغو خواهد شد.

وی در پاسخ به سوأل خبرنگار فارس که آیا تیم‌های دیگری در لیگ هستند که شرایط شما را داشته باشند، گفت: فعلاً تنها تیمی که با این تعداد به کرونا مبتلا شده در لیگ وجود ندارد و امروز نیز تست مثبت بازیکنان و کادر فنی را به فدراسیون والیبال ارائه خواهیم کرد تا نسبت به این موضوع تصمیم‌گیری شود.

سرپرست تیم والیبال شهرداری ورامین در پایان بیان کرد: بازیکنان همه به منازل خود رفته و در قرنطینه خانگی به سر می‌برند و سیر درمانی روی بازیکنان آغاز شده است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 613194 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟