سیل«هرسین» رحم نداشت / پاییز تلخ برای هرسینی ها + فیلم
حجم ویدیو: 3.60M | مدت زمان ویدیو: 00:00:29

به گزارش رکنا ، سرهنگ نوذر شاه‌حسینی  در جمع اصحاب رسانه، اظهار داشت: پس از بارش شدید باران در شب گذشته و بالا آمدن سطح آب معابر و خیابان‌ها، شاهد وقوع سیلاب در سطح شهرستان هرسین بودیم.

وی ادامه داد: به علت وقوع این سیلاب کم سابقه، مسیر ارتباطی روستاهای «داوودی علیا»، «کهریز» و «چغاسعید» مسدود و ۳۰۰ راس گوسفند نیز در روستای «داوودی علیا"» به علت ریزش کوه و سیلاب تلف شدند.

جانشین فرمانده انتظامی هرسین خاطرنشان کرد: با تلاش‌های بی‌وقفه پلیس و دیگر نیروهای امدادی حوالی ساعت سه بامداد امروز راه ارتباطی روستای ـ«کهریز» بازگشایی شد.

وی یادآور شد: بر اثر وقوع سیل به ۱۵ خانوار در روستاهای یاد شده خسارات زیادی وارد آمد که کارشناسان در حال ارزیابی و برآورد میزان این خسارات هستند.

شاه‌حسینی تصریح کرد: در این حادثه همچنین سیل ۲ دستگاه خودروی تیبا و وانت پیکان نیز در روستای چغاسعید که در بستر رودخانه قرار داشتند را با خود برد هرچند خوشبختانه هردوی آن ها فاقد سرنشین بودند.

وی در پایان و با اشاره به وصل شدن برق شهرستان که برای ساعتی قطع شده بود، گفت: تلاش برای بازگشایی دیگر راه‌های روستایی مسدود شده و کمک‌رسانی به سیل زدگان ادامه دارد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 611667 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟