مجری رادیو با کرونا کشته شد + عکس

کرونا جان گوینده رادیو کرمانشاه را گرفت.

غلامرضا جمشیدی گوینده با سابقه رادیو کرمانشاه روز دوشنبه بر اثر ابتلا به کرونا جان خود را از دست داد.
این هنرمند کرمانشاهی مدتی را در بیمارستان های فارابی و گلستان بستری بود و در نهایت امروز دوشنبه در آی سی یو بیمارستان گلستان شهر کرمانشاه در جنگ با ویروس کرونا، دارفانی را وداع گفت.
وی از سال ۱۳۷۴ وارد رادیو کرمانشاه شد و برنامه‌های متعددی تاریخی و ادبی فاخر اجرا کرد.
مرحوم جمشیدی متولد سال ۱۳۴۹ کرمانشاه از سال ۱۳۷۴ همکاری خود را با صدا و سیمای مرکز کرمانشاه در قالب گوینده و گزارشگر رادیو آغاز کرد.

او حدود یک سال بعد به عنوان گوینده واحد خبر مدت ۲ سال به گویندگی خبر سیما پرداخت و سپس در واحد تولید سیما به عنوان مجری و گزارشگر و نویسنده همکاری داشت.
مرحوم جمشیدی در معرفی بیوگرافی خود گفته بود« همواره خود را یک گوینده رادیو می دانم و از هر فرصتی برای انتقال تجربیات خود در زمینه گویندگی رادیو به نسل جوان تر استفاده می‌کنم».

جمشیدی گوینده رادیو بر اثر ابتلا به کرونا جان باخت

آن مرحوم همچنین گفته بود« گویندگی رادیو پیش از اینکه برای من یک شغل باشد بیشتر یک عشق است و اگر بازهم به گذشته بازگردم بدون شک همین راه را انتخاب می‌کنم».
دکتر ابراهیم شکیبا سخنگوی ستاد مدیریت کرونای دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه اعلام کرد: در شبانه روز گذشته ۳۰ مورد بیمار مثبت بستری مبتلا به کرونا در استان شناسایی شدند و جمع موارد مثبت بستری به چهار هزار و ۴۳۱ نفر رسید.
وی افزود: هم اکنون ۴۶۹ بیمار مبتلا به کرونا در مراکز درمانی استان بستری هستند. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 610520 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟