وحشت از موش غول پیکر که از انسان بزرگتر بود ! / پشت پرده جالبی داشت + فیلم / مکزیک
حجم ویدیو: 1.18M | مدت زمان ویدیو: 00:00:10

به گزارش رکنا، کارگران مکزیکی حین نظافت کانال‌های فاضلاب شهری این کشور یک موش غول پیکر پیدا کردند. آن‌ها روز جمعه در حال نظافت یکی از کانال‌های سیستم فاضلاب شهری بودند که با یک آشغال ۲۲ تنی روبه رو شدند.

این کارگران پس از بررسی بیشتر متوجه شدند که این آشغال بزرگ در واقع یک موش غول پیکر غیرواقعی است. آن‌ها متوجه شدند این موش در واقع یک عروسک هالووین بوده که پس از بارندگی شدید در میان لوله‌های فاضلاب گیر کرده است.

در ویدئویی که توسط شاهدان عینی تهیه شده است یکی از کارگران را در حال شست و شوی این موش غیرواقعی نشان می‌دهد. یک زن محلی با نام «ایویلین لوپز»، مدعی شده بود که سال پیش هنگام طوفان یک موش غول پیکر را در خیابان دیده که به سرعت ناپدید شده است. او گفت مسئولان محلی سال قبل با پهپاد به جستجوی این موش پرداختند، اما آن را پیدا نکردند. بنا به گفته‌های این زن این موش آنقدر واقعی به نظر می‌رسید که برخی از افراد محلی گفته بودند در صورت رویارویی با این حیوان در خیابان از ترس و وحشت پا به فرار خواهند گذاشت.

سرانجام معمای موش غول پیکری که سال قبل این زن هنگام وقوع طوفان در خیابان دیده بود توسط کارگران خدمات شهری حل شد. کارگران حین نظافت کانال‌های فاضلاب یک موش غیرواقعی را که بسیار واقعی به نظر می‌رسید پیدا کردند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 610004 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟