شکار صاریغ توسط مار پیتون گرسنه + عکس

به گزارش رکنا، مار‌های غیرسمی مانند پیتون در شکار و بلعیدن چهارپایانی مانند آهو یا گاو شهرت دارند. این مار‌ها اگرچه غیرسمی هستند، اما قادرند طعمه خود بصورت کامل بلعیده و بخورند.

شکار صاریغ (3)

با این حال بخت همیشه با این نوع مار‌ها یار نیست و برخی اوقات آن‌ها با وجود شکار طعمه‌های خود از بلعیدن آن ناتوان هستند. مانند اتفاقی که به تازگی در استرالیا رخ داد. این مار پیتون با وجود شکار طعمه‌ای غول پیکر، اما موفق به خوردن آن نشد.

مرد محلی استرالیایی که وارد پارکینگ خانه اش شده بود هرکز تصور نمی‌کرد با صحنه شکار صاریغ غول پیکر توسط یک مار پیتون غافلگیر شود. این مرد که هویتش مشخص نشده با بازکردن درب پارکینگ ناگهان با صحنه صاریغ آویزان از سقف پارکینگ مواجه شد. او با ورود به داخل پارکینگ یک مار پیتون را که در زیر سقف پنهان شده بود مشاهده کرد.

شکار صاریغ (2)

تصاویری که این مرد محلی با تلفن همراهش تهیه کرده است صاریغ آویزان از سقف پارکینگ را نشان می‌دهد. در این تصاویر در حالی که مار پیتون قسمتی از صاریغ را در دهان خود قرار داده تلاش می‌کند تا آن را ببلعد. بنا به گفته این مرد استرالیایی این مار با وجود آنکه موفق به شکار طعمه‌ای غول پیکر شده بود، اما موفق به بلعیدن آن نشد. مار پیتون به دلیل وزن زیاد صاریغ مجبور به رهاکردن آن و صرف نظرکردن از این شام خوشمزه شد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 609944 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟