در این 3 منطقه تهران زنان و مردان بیشتر همدیگر را کتک می زنند

به گزارش رکنا ، سرگرد وحید سلطانی پاجی در تشریح آمار پرونده‌های ضرب و جرح عمدی بین زوجین که در کلانتری‌های تهران بزرگ به ثبت رسیده گفت: بر اساس آمار جمع‌آوری شده از دایره مشاوره و مددکاری کلانتری‌های شهر تهران، تعداد پرونده‌های ثبت شده از درگیری های منجر به ضرب و جرح عمدی خانوادگی بین زن و شوهر در نیمه نخست امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۷ درصد کاهش داشته است.

وی درباره مناطق دارای بیشترین ضرب و شتم زن و شوهری در پایتخت گفت: مناطق شرقی ، شمال غربی و جنوب شرقی شهر تهران به ترتیب بیشترین میزان ثبت شکایت در خصوص این‌ نوع درگیری ها در نیمه نخست امسال داشته‌اند.

معاون اجتماعی پلیس پایتخت با بیان این که تقریبا تمامی شکایات از سوی خانم‌هایی مطرح شده که مورد ضرب و جرح عمدی همسرشان قرار گرفته اند، گفت: درصد کمی هم مربوط به ضرب و شتم مردان از سوی همسرانشان بوده است.

سلطانی پاجی با تاکید بر کاهش قابل توجه این قبیل شکایات از سال گذشته تا کنون افزود: از آنجا که بخش اعظمی از این مشکلات از ناتوانی در کنترل خشم در زمان عصبانیت ناشی می‌شود، مراکز مشاوره کلانتری‌ها و سرکلانتری‌های پلیس پیشگیری تهران برای ارائه مشاوره و آموزش به زوجین برای پیشگیری از وقوع این‌ نوع خشونت ها به صورت حضوری و یا تلفنی با شماره ۰۹۶۵۸۰ آمادگی کامل دارند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 607810 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟