تصاف پراید و پژو در آزاد راه ساوه_ تهران با 5 مصدوم

به گزارش رکنا، مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی دانشکده علوم پزشکی ساوه از برخورد پراید و پژو در آزاد راه ساوه-تهران با ۵ سرنشین مصدوم خبر داد.

این مرکز اعلام کرد: مرکز ارتباطات اورژانس شهرستان زرندیه ساعت ۴:۴۰ بامداد امروز ۳۰ شهریورماه خبری از برخورد یک دستگاه پژو با پراید در آزادراه ساوه-تهران ۵ کیلومتری شهر مامونیه دریافت کرد.

تصادف هولناک در در آزاد راه ساوه_ تهران

تیم‌های عملیاتی اورژانس شهری مامونیه و جاده‌ای پرندک و تیم امدادی هلال احمر آزاد راه بلافاصله با هدایت کارشناس دیسپچ به محل حادثه اعزام شدند.

تیم‌های عملیاتی بعد از رسیدن به محل حادثه اقدامات درمانی پیش بیمارستانی را برای مصدومان این حادثه انجام می‌دهند و ۵ تن مصدوم این حادثه را برای ادامه درمان به بیمارستان شهید مدرس ساوه منتقل می‌کنند.

آزاد راه ساوه - تهران به عنوان یکی از مسیر‌های شریانی کشور با حجم ترافیکی بالا در طول سال‌های اخیر شاهد بروز حوادث رانندگی تلخ و مرگبار بوده است و با توجه به آمار‌ها میزان سوانح رانندگی منجر به مرگ در این مسیر شریانی و مسیرهای منتهی به آن همواره سبب داغدار شدن بسیاری از خانواده‌ها شده است.

به گفته سرهنگ ایرج کهریزی رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان مرکزی آزاد راه ساوه - تهران، آزاد راه ساوه - همدان، محور اراک- قم، محور فرمهین - اراک، محور ازنا، محور زالیان، محور اراک - توره، محور دلیجان- اصفهان، محور بوئین زهرا و ... از محور‌های مواصلاتی استان مرکزی هستند که بیشترین سوانح رانندگی منجر به فوت در ۴ ماه امسال در این مکان‌ها رخ داده است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 607485 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟