آخرین تفریح 3 مسافر تهرانی در شمال به مرگ آنها ختم شد

به گزارش رکنا، سرهنگ سیدجعفر ساداتی معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی مازندران گفت: افزایش حجم حضور مسافر در سواحل دریا در روز‌های پایانی تعطیلات تابستانی نیازمند آن است تا همه افرادی که دریا و سایر نقاط گردشگری استان که در مسیر رودخانه‌ها واقع شده اند توجه بیشتری در این زمینه داشته باشند تا بتوانند با خاطراتی خوش به وطن خود بازگردند.

دریا جان 3 نفر را در یک روز گرفت

او از مرگ ۳ نفر از هموطنان در دریای مازندران در روز گذشته خبر داد و افزود: ساعت ۱۰ و ۴۳ دقیقه دیروز در پی کسب خبری از مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ مبنی بر حادثه غریق در ساحل محمود آباد بلافاصله ماموران کلانتری ۱۱ آن شهرستان به محل حادثه اعزام شدند.

او افزود: در این حادثه فردی ۳۶ ساله که به همراه سه نفر از دوستانش برای شنا به دریا رفته بود با توجه به مواج بودن دریا، نامبرده به دلیل عدم آشنایی به فنون شنا در دریا غرق شد.

سرهنگ ساداتی از غرق شدن یک نفر دیگر در ساحل شهرستان نوشهر خبرداد و گفت: در این حادثه که ساعت ۶ عصر دیروز به وقوع پیوست، فردی ۲۷ ساله اهل تهران که برای شنا به دریا رفته بود به دلیل مواج بودن دریا و آشنا نبودن به فنون شنا در دریا غرق شد.

نوجوان ۱۴ ساله تهرانی شنا بلد نبود غرق شد

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی مازندران، از حادثه غریق دیگری در شهرستان تنکابن نیز خبر داد و افزود: در این حادثه نیز نوجوان ۱۴ ساله اهل تهران که در حال شنا در ساحل نشتارود این شهرستان بود، به دلیل آشنا نبودن به فنون شنا در دریا غرق شد و جان باخت.

سرهنگ ساداتی با توصیه مسافرانی که مازندران را مقصد سفر خود انتخاب کرده بودند به مدیریت بازگشت از سفر و احساس مسئولیت در برابر حفظ سلامت همراهان خود، افزود: توجه به هشدار‌های ماموران پلیس و نهاد‌های امدادی و خدماتی از مهمترین نکاتی است که باید مورد توجه قرار گیرد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 607420 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟