کشف جسد یک زن در سطل زباله

به گزارش رکنا،مرد جوان که لباس مخصوص کارگران شهرداری را به تن داشت، زودتر از دیگران به سطل بزرگ زباله رسید. سطل مملو از آشغال بود و او وظیفه داشت تا رسیدن کامیون حمل زباله ها شرایط محیطی برای حمل سطل را مهیا کند. ریختن زباله های ساختمانی درون سطل های زباله شهری گذشته از غیرقانونی بودن، عملی ضد فرهنگی تلقی می شود، موضوعی که کارگران شهرداری موظف هستند قبل از تخلیه زباله ها آن را بررسی کنند. مرد جوان نیز مانند همیشه مشغول بررسی زباله ها شد، اما ناگهان با صحنه ای عجیب روبه رو شد، صحنه ای که شاید در تمام طول عمرش یک بار هم آن را ندیده بود، او هنگام جابه جایی زباله ها ناگهان پای یک انسان را دید که از درون آشغال ها بیرون زد.

کارگر جوان هراسان از صحنه ای که دیده بود، سایر همکارانش را مطلع ساخت. دقایقی بعد چند کارگر هم دور سطل بزرگ زباله شهری را گرفته بودند و ناباورانه درون آن را نگاه می کردند، ولی کسی یارای دل سپردن به حقیقت را نداشت. همه نگاه ها معطوف به همان کارگری بود که اول صحنه را دیده بود، انگار فقط او مجوز جابه جایی زباله ها را داشت. کارگر جوان که دیگر شجاعتش را باز یافته بود، دست به کار شد و چند لحظه بعد با پیکر بی جان زنی جوان روبه رو شد.

گزارش موضوع به پلیس110

کارگران بدون اینکه اجازه بدهند کسی به صحنه نزدیک شود موضوع را به پلیس 110اعلام کردند و دقایقی بعد تیمی از افسران کلانتری قاسم آباد در محل واقع در انتهای بولوار شریعتی خیابان ابرار چهار حاضر شدند.

مأموران با کشیدن نوار زرد رنگی که رویش نوشته شده بود «صحنه جرم، ورود ممنوع» شهروندان کنجکاو را از صحنه دور و اقدامات قانونی خود را آغاز کردند. موضوع بلافاصله به بازپرس ویژه قتل دادسرای عمومی و انقلاب ناحیه 2مشهد گزارش شد.

ورود تیم جنایی به محل

از زمان کشف اولیه جسد حدود نیم ساعت می گذشت که ساعت 2بامداد، تیم جنایی با راهنمایی قاضی علی اکبر احمدی نژاد در محل حاضر شدند.احتمال اولیه حکایت از وقوع یک جنایت داشت، فرضیه ای که پس از بررسی پیکر متوفی قوت گرفت. براساس بررسی های بعدی مشخص شد که جسد متعلق به زنی بین سی تا چهل ساله بوده که دست چپش احتمالا براثر شکستگی هنوز درون گچ بود.مانتوی مشکی، شلوار سفید و روسری مشکی بر تن جسد بود. آنچه در همان لحظات اول نظر بازپرس شعبه 208دادسرای ناحیه 2را به خود جلب کرد، ضربه های چاقویی بود که شانه های مقتول را خراشیده بود. اما کبودی دور گردن نشان می داد که زن جوان براثر خفگی جان باخته است.

احتمال درگیری پیش از قتل

خراشیدگی های ناشی از اصابت چاقو بر روی شانه های مقتول این فرضیه را قوت می داد که احتمالا این فرد پیش از مرگ با قاتل یا قاتلان درگیر شده است.

هیچ وسیله و کارت شناسایی به همراه مقتول نبود، که مطمئنا متهمان برای ردگم کنی آن ها را برداشته بودند. بررسی های میدانی کارآگاهان پلیس آگاهی برای شناسایی شاهدان احتمالی در آن ساعت صبح که رفت و آمد ها به حداقل ممکن می رسد، بی نتیجه ماند، موضوعی که متهمان با سوءاستفاده از آن قصد داشته اند، جنایتشان را مخفی کنند.

به دستور قاضی احمدی نژاد، جسد برای مشخص شدن علت دقیق مرگ و همچنین احراز هویت به پزشکی قانونی منتقل شد.اما آنچه در پرونده این جنایت به عنوان سرنخی مهم محسوب می شود و قطعیت دارد، موضوع ساعت وقوع جنایت است که براساس بررسی های اولیه ساعت مرگ همان شب و چندین ساعت قبل از کشف جسد رخ داده است.

افراد مطلع به دادسرا مراجعه کنند

قاضی احمدی نژاد، بازپرس ویژه قتل از شهروندانی که اطلاعاتی در این باره دارند خواست تا با مراجعه به بازپرسی شعبه 208دادسرای عمومی و انقلاب ناحیه دو مشهد واقع در خیابان کوهسنگی یا به پلیس آگاهی مراجعه کنند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 607412 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟