رهایی گروگان 32 ساله پس از 2 ماه اسارت در چابهار

به گزارش رکنا، حیدر علی کیخا مقدم در زاهدان اظهار کرد: در تاریخ نوزدهم تیر ماه سال جاری در پی گزارش یک فقره آدم ربایی، در یکی از محلات شهرستان "چابهار" بلافاصله تیمی مجرب از مأموران پلیس آگاهی شهرستان وارد عمل شدند.

وی افزود: با حضور کارآگاهان پلیس آگاهی در محل و بررسی‌ اظهارات شاهدان عینی، مشخص شد، 4 فرد مسلح ناشناس با صورت هایی پوشیده و با تهدید سلاح گرم، جوانی 32ساله را سوار بر یک دستگاه خودروی پژو پارس کرده و از محل متواری شده اند.

فرمانده انتظامی شهرستان چابهار تصریح کرد: در بررسی های اولیه کارآگاهان پلیس آگاهی مشخص که آدم ربایان به دلیل یک سری اختلافات مالی این جوان را ربوده و او را به مکانی نامعلوم منتقل و طی تماس با خانواده اش مبلغ 10 میلیارد ریال در قبال آزادی او درخواست کرده اند.

گروگانگیری جوان 32 ساله در چابهار

این مقام انتظامی عنوان کرد: تیم رسیدگی کننده به پرونده به منظور حفظ جان گروگان، تحقیقات گسترده ای را برای شناسایی محل نگهداری او و دستگیری عاملان این اقدام آغاز کردند.

سرهنگ کیخا مقدم بیان داشت: سرانجام پس از چند هفته تلاش شبانه روزی پلیس، محل اسارت این جوان در یکی از روستاهای شهرستان چابهار شناسایی و روز گذشته تیم عملیات ویژه پلیس آگاهی چابهار با حضور در محل، فرد ربوده شده را پس از 2 ماه اسارت آزاد و یک نفر از عاملان اصلی این گروگانگیری را دستگیرکرد.

فرمانده انتظامی شهرستان چابهار با اشاره به معرفی متهم دستگیر شده به مراجع قضائی خاطر نشان کرد: تحقیقات تخصصی درخصوص دستگیری متهمان متواری این پرونده ادامه دارد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 605078 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟