انهدام باند سارقان با 31 فقره سرقت در شیراز

به گزارش رکنا، رئیس پلیس آگاهی استان از دستگیری باند 3 نفره سارقان که اقدام به سرقت اموال از چادر مسافرتی شهروندان می‌کردند با 31 فقره سرقت در شیراز خبر داد.

سرهنگ "کاووس حبیبی" ، گفت: در پی وقوع سرقت‌های متعدد از مسافرانی که به شیراز مراجعه و اقدام به برپایی چادر در اطراف پارک‌ها و بیمارستان‌ها می‌کردند، موضوع شناسایی و دستگیری سارقان به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی ادامه داد: در تحقیقات اولیه از شکات و بررسی صحنه‌های سرقت توسط کارشناسان پلیس آگاهی، مشخص شد سارقان نیمه‌های شب در حالیکه مسافران در داخل چادر مسافرتی خواب بوده‌اند با تیغ موکت بری قسمتی از چادر را برش داده و اقدام به سرقت کیف دستی، تلفن همراه، مدارک و غیره می‌کنند.

رئیس پلیس آگاهی استان افزود: کارآگاهان با انجام اقدامات فنی و پلیسی موفق شدند در این زمینه 3 نفر از سارقان که اعضای یک باند بودند را شناسایی و طی یک عملیات ضربتی آنان را در مخفیگاهشان دستگیر کنند.

سرهنگ "حبیبی" با بیان اینکه متهمان در بازجویی‌های اولیه به 31 فقره سرقت کیف، موبایل و ... از چادر مسافرتی شهروندان اقرار کردند، گفت: سارقان حرفه‌ای تحویل مراجع قضائی و از آن طریق روانه زندان شدند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 603740 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟