انهدام باند سارقان مغازه و باغات در فارس

به گزارش رکنا، سرهنگ "کاووس حبیبی، اظهار داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت از باغات و مغازه در غرب شیراز، شناسایی و دستگیری اعضای باند حرفه ای سارقان در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت .

وی افزود : اقدامات فنی و پلیسی و تحقیقات وسیعی به مرحله اجرا گذاشته شد و کارآگاهان موفق شدند باند 3 نفره سارقان را در حالی که پس از ارتکاب جرم به استان اصفهان متواری شده بودند، شناسایی کنند.

سرهنگ حبیبی خاطر نشان کرد: ماموران پس از اخذ نیابت قضائی به شهرستان شاهین شهر اصفهان عزیمت و در یک اقدام غافلگیرانه موفق شدند هر 3 سارق حرفه‌ای را در مخفیگاهشان دستگیر و به استان فارس انتقال دهند.

کشف 60 فقره سرقت در باغات فردوس

وی با اشاره به اینکه متهمان سابقه دار در بازجویی اولیه پلیسی به 60 فقره سرقت از مغازه و باغات در شیراز اعتراف کردند، تصریح کرد: در بازرسی از مخفیگاه آنان تعداد زیادی اموال سرقتی از قبیل موتور جوش، کیس، مانیتور ، انواع شیرآلات، دستگاه هوا برش، باند و ... کشف شد.

رئیس پلیس آگاهی استان با بیان اینکه کارشناسان ارزش اموال مکشوفه را 5 میلیارد ریال برآورد کرده‌اند، به شهروندان توصیه کرد استفاده از دوربین‌های پایش تصویری و تجهیزات هشدار دهنده می‌تواند در پیشگیری از سرقت مفید باشد و حتی الامکان از قفل‌های استاندارد استفاده کنید.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 598321 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟