لحظه وحشتناک آویزان ماندن گردشگران از ترن هوایی در آسمان ! + فیلم
حجم ویدیو: 2.42M | مدت زمان ویدیو: 00:00:19

به گزارش رکنا،ویدئویی که به تازگی منتشر شده است لحظه وحشتناک آویزان ماندن یک ترن هوایی در یکی از پارک‌های بازی چین را به تصویر می‌کشد. در این حادثه که در پارک بازی رونگ چوآنگ در شهر «ووشی» واقع در استان جیانگسو در شرق این کشور رخ داد دست کم بیست گردشگر به شکلی وحشتناک دچار حادثه شدند.

ویدئویی که توسط یکی از شاهدان عینی و با تلفن همراه تهیه شده است لحظه‌ای را که گردشگران در هوا آویزان مانده اند نشان می‌دهد. بنا به گزارش رسانه‌های محلی چین این گردشگران بیش از یک ساعت به شکل وارونه در هوا آویزان بودند. سرانجام پرسنل پارک موفق شدند گردشگران را نجات دهند.

در این حادثه هیچ یک از گردشگران دچار آسیب نشدند. تصاویر مربوط به این حادثه در تاریخ ۵ آگوست در توئیتر منتشر شده بود. مسئولان پارک هنوز در مورد علت وقوع این حادثه اظهارنظر نکرده اند. این پارک تا اطلاع ثانوی تعطیل شده و برای بازدیدکنندگانی که از قبل بلیط خریداری کرده اند هزینه بلیط بازپرداخت می‌شود. تحقیقات در مورد علت این حادثه همچنان ادامه دارد.

گفتنی است؛ وقوع این حادثه در این پارک بازی در حالی خبرساز می‌شود که سال گذشته نیز وقوع حادثه‌ای مشابه برای یک ترن هوایی در همین پارک خبرساز شده بود.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 603598 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟