دستگیری سارقان لوازم خودرو با ۱۱۰ فقره سرقت در کرج

به گزارش رکنا، سردار عباسعلی محمدیان، فرمانده انتظامی البرز گفت: در پی افزایش سرقت لوازم خودرو در منطقه اسلام آباد شهرستان کرج؛ بررسی موضوع در دستور کار ماموران کلانتری 30 اسلام آباد قرار گرفت.

فرمانده انتظامی البرز افزود: ماموران در بررسی‌های اولیه خود متوجه شدند، سارقان ابتدا خودرو‌های فاقد لوازم بازدارنده و پارک شده در مکان‌های کم تردد را شناسایی کرده و پس از مراجعه کردن به آن‌ها در ساعات خلوت روز، با شیوه‌های مختلف درب خودرو‌ها را باز کرده و اقدام به سرقت لوازم داخل آن‌ها می‌کنند.

فرمانده انتظامی البرز گفت: در ادامه ماموران با انجام اقدامات گسترده پلیسی و گشت زنی‌های مکرر در مناطق وقوع سرقت، یکی از سارقان را در حال پرسه زنی در اطراف یک خودرو، شناسایی کرده و پس از تحت تعقیب قرار دادن وی، در یک فرصت مناسب با هماهنگی مقام قضائی نامبرده را دستگیر کرده و به کلانتری منتقل کردند.

کشف 110 فقره سرقت در کرج

سردار محمدیان افزود: پس از انتقال متهم به کلانتری نامبرده در ابتدا منکر انجام هرگونه سرقت بود، اما پس از مشاهده مستندات پلیس چاره‌ای جز بیان حقیقت در پیش روی خودش ندید و به ۱۱۰ فقره سرقت لوازم داخل خودرو با همکاری ۲ نفر از همدستانش اقرار کرد.

او با بیان این که همد ستان متهم نیز در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر شدند گفت: متهمان با هماهنگی مقام قضائی برای تحقیقات تکمیلی و شناسایی مالباختگان و مالخران این پرونده به پلیس آگاهی استان منتقل شدند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 603097 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟