راز مرگ همزمان 3 جوان در محمود آباد فاش شد /  چالش 4 نفری آنان چه بود؟ + فیلم
حجم ویدیو: 20.57M | مدت زمان ویدیو: 00:02:31

سرهنگ پاشایی معاونت اجتماعی پلیس فتا ناجا در خصوص جزییات حادثه برای 4 جوان در دریای محمودآباد به خبرنگار رکنا گفت: متاسفانه 3 تن از چهار جوان و نوجوانی که به محمودآباد سفر کرده بودند در دریا این شهر جان خود را از دست دادند و در ادامه خبرهایی کذب مبنی بر چالش بازی نهنگ آبی در فضای مجازی منتشر شده که پلیس خیلی زود این شایعه را رد کرد.

سرهنگ پاشایی افزود: قطعا خبر مرگ این 3 جوان توسط فینال بازی نهنگ آبی درست نیست. بازی دیگری به نام "قهرمان موبایل" که به صورت آنلاین و آفلاین در اختیار جوانان قرار گرفته است علت آشنایی آنها با یکدیگر بوده است. آن ها بعد آشنایی با یکدیگر قرار سفر به شمال کردند و یک چالش 4 نفری ایجاد کردند . این بازی توسط همکارانم در پلیس فتا بررسی شد که در ادامه مشخص شد این بازی مورد خاصی ندارد و بیشتر به چالش های روزمره می پردازد. متاسفانه این 4 جوان که در این بازی با یکدیگر آشنا شده اند از چند نقطه کشور در ساحل محمودآباد با یکدیگر قرار گذاشتند و بدون توجه به تابلوی های خطر در دریا مشغول شنا و فیلمبرداری می شوند که به خاطر سهل نگاری آنها 3 خانواده داغدار شدند و تنها یکی از آنان از مرگ نجات یافته است.

وی افزود: این جوانان توصیه های ناجیان غریق را نادیده می گیرند و از ساحل دور می شوند و در قسمتی از دریا شنا می کنند که طرح سالم سازی صورت نگرفته بود.

معاونت اجتماعی پلیس فتا در آخر گفت: این چهار نفر به واسطه این بازی با یکدیگر آشنا شده بودند و در این بازی مرحله ای وجود ندارد که چالش خطرناکی وجود داشته باشد اما بازهم والدین بر اقدامات فرزندانشان نظارت کنند تا شاهد این حادثه های ناگوار برای جوانان کشورمان نباشیم.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 602853 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟