مرگ تلخ جوان تهرانی در اتوبان بعثت

به گزارش رکنا، رییس اداره تصادفات پلیس راهور فاتب از واژگونی یکدستگاه موتورسیکلت در اتوبان بعثت خبر داد و از فوت راکب آن بر اثر شدت حادثه گفت .

به گزارش رکنا، سرهنگ احسان مومنی ضمن بیان این خبر گفت : در ساعت 21:30 مورخ شب گذشته ، خبر یک فقره واژگونی موتورسیکلت در مسیر اتوبان بعثت به شرق بعد از 17شهریور از طریق مرکز فوریت های پلیسی 110 به پلیس راهور فاتب اعلام گردید .

مومنی ادامه داد : بلافاصله پس از دریافت این خبر ، تیم کارشناسی منطقه 15 پلیس راهور فاتب در محل حادثه حاضر شدند و ضمن ایمن سازی محل حادثه ، بدلیل قرار گرفتن در اتوبان به بررسی علل و عوامل این واژگونی پرداختند .

وی گفت : با حضور عوامل اورژانس در محل حادثه متاسفانه مشخص شد که راکب موتورسیکلت پس از واژگونی در محل حادثه به علت شدت ضربه وارده فوت گردیده است .

وی افزود : علت این حادثه واژگونی موتورسیکلت و برخورد با جداول حاشیه راه بوده که متاسفانه راکب این موتورسیکلت در دم فوت می نماید .

وی گفت : در این خصوص کروکی تنظیم و جهت سیر مراحل قانونی تحویل عوامل کلانتری گردید .

مومنی از راکبین عزیز موتورسیکلت سوار خواست ضمن رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی حتما از کلاه کاسکت حین رانندگی استفاده نموده و هیچ گاه از اتوبان ها و بزرگراهها برای عبور و مرور استفاده ننمایند و از لایی کشی و انجام حرکات نمایشی جدا پرهیز نمایند .برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 602813 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟