دریچه هایی که باعث واژگونی موتورسوران می شود

به گزارش رکنا، سرهنگ اسماعیل احسان پور رییس منطقه 25 پلیس راهور فاتب ضمن بیان این مطلب گفت : وجود دریچه های غیر استاندارد و رها شده و صفحات فلزی موجود در برخی معابر باعث بروز واژگونی موتورسیکلت سواران می گردد .

وی گفت : یکی از مواردی که باعث بروز واژگونی موتورسواران در معابر می شود رفتن ناگهانی بر روی دریچه هایی هست که در معابر به صورت غیر استاندارد و غیر ایمن رها شده است و موتورسواران به محض اینکه خود را در مواجه با این دریچه ها می بینند و روی آن قرار می گیرند بخاطر لغزنده بودن سطح فلزی دریچه و باز بودن شیارهای بین آنها باعث لیز خوردن و واژگونی موتور و صدمات به راکبین موتورسیکلت می گردد .

وی گفت : همچنین صفحات فلزی که معمولا پیمانکاران روز محل کار خود در معابر پهن می کنند بسیار خطرناک است و به محض اولین بارش و یا رفتن خودروها و موتورها روی آن باعث بروز حادثه می گردند که می بایست توسط پیمانکاران حتما ایمن سازی های لازم صورت پذیرد و سریعا جمع گردد .

احسان پور گفت : تمام سعی و تلاش ما این است که با هماهنگی هایی که با مسئولین شهری انجام می دهیم و همکاریهای خوبی که اتفاق می افتد این موارد بهسازی و جمع آوری گردد و از بروز حوادث جلوگیری شود .

وی از راکبین موتور خواست از حرکت بر روی این دریچه ها و صفحات فلزی موجود در برخی معابر جدا خودداری نموده و به محض رویت با زدن راهنما و رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی به مسیر ایمن تری حرکت نمایند .برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 602811 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟