دعوای زن و شوهر راز تبهکاری مرد مشهدی را فاش کرد

به گزارش رکنا، ماجرا از آنجا آغاز شد که زن و مردی جوان چند روز قبل یک دستگاه موتورسیکلت مسافربر را از پنج راه مشهد به مقصد میدان سپاد کرایه کردند و پس از طی مسافتی ، زن جوان در حوالی پل فجر از موتورسیکلت پیاده شد.
شوهر این زن از راننده خواست به سمت مقصد ادامه مسیر بدهد، دقایقی بعد موتورسیکلت به میدان سپاد مشهد رسید. مرد جوان راننده را به محدوده اسماعیل‌آباد کشاند و در محلی خلوت با او درگیر شد.
برابر اظهارات اولیه شاکی پرونده متهم از وسیله نقلیه پیاده شده و با حمله به راننده او را مورد ضرب‌وجرح قرار داده و او را درحالی‌که زخمی شده بود رها و موتورسیکلت را به سرقت می‌برد.
رئیس پلیس مشهد دراین‌باره گفت: با اعلام سرقت موتورسیکلت به مرکز ‌فوریت‌های پلیسی 110بلافاصله تحقیقات تیم تجسس کلانتری سپاد آغاز و مشخصات وسیله نقلیه سرقتی در اختیار سیستم کنترلی پلیس قرار گرفت.
سرهنگ عباس صارمی ساداتی افزود: درحالی‌که تحقیقات تیم تجسس کلانتری سپاد ادامه داشت سرنخ‌هایی به دست آمد که نشان می‌داد عامل سرقت، موتورسیکلت را از منطقه اسماعیل‌آباد خارج کرده است.
وی گفت: پس از گذشت 5 روز تیم گشت کلانتری شهید نواب صفوی مشهد هنگام کنترل حوزه استحفاظی خود متوجه درگیری زن‌ و شوهری جوان مقابله خانه مسکونی شدند.
سرهنگ صارمی ساداتی افزود: مأموران انتظامی برای بررسی علت درگیری و حل‌ و فصل این اختلاف خانوادگی وارد عمل شدند اما افسر گشت پلیس درحالی‌ که به حرکات و رفتار مرد جوان مشکوک شده بود موتورسیکلتی را داخل حیاط خانه مشاهده کرد که مشخصات پلاک آن نشان راز سرقت به عنف را برملا کرد.
رئیس پلیس مشهد گفت: متهم که در برابر شواهد و ادله غیرقابل‌انکار راهی جز بیان حقیقت نمی‌دید در اظهارات اولیه خود اعتراف کرد پس از پیاده شدن همسرش از موتورسیکلت، راننده را به اسماعیل‌آباد کشانده و لحظه‌ای که پیاده می‌شود تا کرایه را پرداخت کند به سمت او حمله‌ور و مرتکب سرقت می‌شود.
سرهنگ صارمی ساداتی اظهار داشت:متهم 31 ساله که بنا بر اظهارات خودش به شیشه اعتیاد دارد و چند سابقه کیفری دارد به مراجع قضایی معرفی و تحقیقات پرونده ادامه دارد. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 601760 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟