ماجرای فیلم قتل حسن پرطلا در خزانه تهران چه بود؟
حجم ویدیو: 5.42M | مدت زمان ویدیو: 00:00:38

پیگیری خبرنگار رکنا از اطلاع رسانی پلیس تهران بزرگ در مورد کشته شدن شخصی به نام حسن پر طلا روشن کرد که در طی چند روز گذشته شخصی به این نام در تهران به قتل نرسیده است.

به گزارش رکنا، همچنین فیلمی که در فضای مجازی منتشر شده است ، نشان می دهد قربانی 27 ساله در آرایشگاه روی صندلی نشسته و آرایشگر نیز در حال کرم مالی بر صورتش است که ناگهان قاتل با اسلحه وارد شده و به سر قربانی شلیک می کند و بلافاصله سوار بر موتورش شده و از صحنه جنایت فرار می کند.

درحالی که این فیلم به عنوان فیلم قتل حسن پرطلا یکی از شرور های خزانه منتشر شده است که سه روز گذشته در مورد قتل کارلوس آندرس در کلمبیا منتشر شده است.

این حادثه در دوربین های مداربسته آرایشگاهی در کلمبیا از لحظه جنایت فیلم گرفته و در فیلم دیده می شود با وجودیکه قربانی قاتل را با اسلحه ای در دست در آیینه می بیند اما موفق نمی شود تا از دستش فرار کند.

گزارش های پلیس کلمبیا حاکی است که انگیزه این جنایت هولناک درگیری باندهای خلافکار بوده و قربانی خود نیز جزو باند رقیب بوده که به دست قاتل و با برنامه ای از قبل تعیین شده کشته شده است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 601752 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟