اوباش وحشت آفرین گلسار ساوجبلاغ در مقابل پلیس زانو زدند

به گزارش رکنا، سرهنگ علی سلیمانی، فرمانده انتظامی شهرستان ساوجبلاغ گفت: روز گذشته در پی تماس تلفنی یکی از شهروندان با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر یک مورد درگیری در منطقه گلسار که با صدای شلیک گلوله همراه بوده، بلافاصله بررسی موضوع در دستور کار پلیس امنیت عمومی این شهرستان قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان ساوجبلاغ افزود: در بررسی‌های اولیه ماموران مشخص شد که ۳ نفر از اوباش منطقه گلسار با یکدیگر درگیر شده اند که در این درگیری به وسیله سلاح شکاری سایر افراد شرکت کننده در درگیری را مورد هدف قرار داده اند.

انجام عملیات ضربتی پلیس برای دستگیری اشرار

سرهنگ سلیمانی با بیان این که متهمان پس از اتمام درگیری از سطح شهرستان متواری شده بودند، گفت: در ادامه ماموران با اقدامات پلیسی مخفیگاه هر ۳ متهم را شناسایی کرده و در چند عملیات ضربتی هر ۳ آن‌ها را دستگیر کرده و به پلیس امنیت عمومی ساوجبلاغ منتقل کردند.

وی افزود: متهمان که ابتدا منکر هر گونه درگیری و استفاده از سلاح بودند، با ارائه شواهد موجود و کشف سلاح شکاری غیرمجاز از مخفیگاه آن ها، لب به اقرار گشوده و به جرم خود مبنی بر درگیری و تیراندازی با سلاح اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان ساوجبلاغ در پایان با اشاره به دستگیری متهمان در کمتر از ۲۴ ساعت پس از وقوع جرم گفت: جامعه به هیچ وجه جولانگاه ارازل و اوباش و مجرمان نخواهد بود و پلیس با این گونه افراد برخورد قاطع و قانونی خواهد کرد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 601724 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟