حادثه در اتوبان کرج-قزوین / یک اتوبوس واژگون شد

واژگونی اتوبوس در کرج - قزوین

به گزارش رکنا ، مرکز فوریت‌های پزشکی و اورژانس البرز از واژگونی یک اتوبوس در اتوبان کرج به قزوین و اعزام اورژانس هوایی به محل حادثه خبر داد.

اورژانس البرز اعلام کرد: صبح امروز جمعه ۱۴ شهریور ماه ۹۹ واژگونی اتوبوس در لاین جنوبی اتوبان کرج قزوین، نرسیده به پل هشتگرد به اورژانس البرز اعلام شد. بلافاصله ۶ آمبولانس، ۱ اتوبوس آمبولانس و بالگرد اورژانس هوایی به محل حادثه اعزام شده است.

علت واژگونی اتوبوس در اتوبان کرج به قزوین

رییس پلیس راه البرز اعلام کرد که طبق بررسی اولیه خواب آلودگی راننده علت واژگونی اتوبوس حادثه دیده در آزاد راه کرج - قزوین است.

سرهنگ رضاگودرزی گفت: این حادثه صبح امروز در لاین جنوبی آزادراه کرج - قزوین و درمحدوه خور درشهرستان ساوجبلاغ رخ داد.

کشف جسد یک نفر در واژگونی اتوبوس تا این لحظه

وی اضافه کرد: تاکنون جسد یک سرنشین به خارج از اتوبوس انتقال یافته است .

وی بیان داشت: تیم های امدادی و پلیس راه در حال امدادرسانی به حادثه دیدگان و شمارش تعداد مصدومان و فوت شدگان احتمالی هستند.

اطلاعات تکمیلی در خصوص آخرین آمار مصدومان متعاقبا اعلام می شود.

تعداد مصدومان و کشته شدگان واژگونی اتوبوس تا این لحظه

سخنگوی سازمان اورژانس کشور از واژگونی یک دستگاه اتوبوس در آزادراه کرج_قزوین در صبح امروز خبر داد.

خالدی ضمن اعلام خبر واژگونی یک دستگاه اتوبوس، گفت: این حادثه صبح امروز (جمعه ۱۴ شهریور) حدود ساعت ٧ صبح در آزادراه کرج-قزوین نرسیده به پل هشتگرد رخ داد.

وی افزود: با اعلام این حادثه به سامانه ١١٥ بلافاصله شش دستگاه آمبولانس ، یک دستگاه اتوبوس آمبولانس و یک فروند بالگرد اورژانس هوایی به محل حادثه اعزام شدند.

وی در ادامه اظهار کرد: در پی این حادثه ٢٥ نفر مصدوم شدند و متأسفانه دو نفر به دلیل شدت جراحات در دم جان باختند.

سخنگوی سازمان اورژانس کشور اضافه کرد: مصدومان با اقدامات درمانی مناسب تکنسین های اورژانس به بیمارستان انتقال داده شدند.

تعداد فوتی های واژگونی اتوبوس در کرج افزایش یافت

رئیس پلیس راه استان البرز گفت: در این حادثه ۳ تن جان باخته و بیش از ۱۰ نفر مصدوم شدند.

سرهنگ گودرزی با اشاره به این که احتمال افزایش آمار قربانیان این حادثه وجود دارد، افزود: بلافاصله با دریافت خبر تصادف، پلیس و گروه امداد در صحنه حاضر و کار تحقیقات و انتقال مصدومان به نزدیکترین مراکز درمانی صورت گرفت.

وی تصریح کرد: کارشناسان پلیس راه در حال بررسی علت واژگونی این وسیله نقلیه هستند.

اخبار تکمیلی در مورد این حادثه متعاقبا اعلام خواهد شد.

تازه ترین جزئیات واژگونی اتوبوس از زبان سخنگوی سازمان اورژانس کشور

مجتبی خالدی، سخنگوی سازمان اورژانس کشور از واژگونی یک دستگاه اتوبوس خبر داد و گفت: این حادثه صبح امروز (جمعه) حدود ساعت ٧، در آزادراه کرج-قزوین نرسیده به پل هشتگرد رخ داد؛ یک دستگاه اتوبوس که از مبدا تبریز به تهران در حال حرکت بود در 5 کیلومتری پل هشتگرد واژگون شده و از یک ارتفاع 4 متری سقوط کرده است.

وی افزود: با اعلام آن به سامانه ١١٥ بلافاصله ٦ دستگاه آمبولانس، یک دستگاه اتوبوس آمبولانس و یک فروند بالگرد اورژانس هوایی یه محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: 27 سرنشین در این اتوبوس حضور داشتند که در پی این حادثه ٢٥ نفر مصدوم شدند و متأسفانه ٢ نفر به دلیل شدت جراحات در دم جان باختند.

سخنگوی سازمان اورژانس کشور اضافه کرد: مصدومان با اقدامات درمانی مناسب تکنسین‌های اورژانس 25 نفر به بیمارستان‌های امام جعفر صادق (ع)هشتگرد و بیمارستان‌های البرز و شهید مدنی کرج انتقال داده شدند.

وضعیت مصدومان حادثه واژگونی اتوبوس در کرج - قزوین

وی ادامه داد: تا این لحظه دو نفر فوتی آقا و خانم ثبت شده که آقا 40 سال و خانم 64 سال سن داشته‌اند؛ کم‌سن‌ترین مصدوم یک دختر 10 ساله و مسن‌ترین آن‌ها یک آقای 70 ساله است‌. از مجموع 25 مصدوم انتقالی به بیمارستان نیز 8 نفر حال عمومی خوبی ندارند و 4 نفر بدحال هستند و یک نفر تحت مراقبت‌های ویژه قرار دارد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 601612 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟