سارق موبایل قاپ در خاش با 9 فقره سرقت به دام افتاد

به گزارش رکنا، سرهنگ " ابراهیم کوچک زایی گفت: در پی وقوع چند فقره موبایل قاپی از شهروندان در معابرعمومی شهرستان "خاش" توسط یک موبایل قاپ حرفه ای، موضوع شناسایی و دستگیری سارق در دستور کار پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.

او افزود: این سارق حرفه‌ای با پرسه زنی در معابر عمومی کم تردد، افرادی را که در حال صحبت با تلفن همراه خود بودند زیر نظر می‌گرفت و در یک فرصت مناسب اقدام به ربایش تلفن همراه آن‌ها می‌کرد به سرعت از محل متواری می‌شد.

فرمانده انتظامی شهرستان خاش تصریح کرد: کارآگاهان پلیس آگاهی در نهایت با انجام یکسری اقدامات تخصصی، موفق به شناسایی این سارق ۲۲ ساله شده و پس از هماهنگی قضائی در یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه او را داخل مخفیگاهش دستگیر کردند.

کشف فقره سرقت در خاش

سرهنگ کوچک زائی با اشاره به کشف ۶ دستگاه گوشی تلفن همراه مسروقه در مخفیگاه سارق بیان داشت: متهم پس از انتقال به پلیس آگاهی و در نتیجه تحقیقات تخصصی و علمی پلیس به ۹ فقره سرقت تلفن همراه از شهروندان در سطح شهرستان خاش اعتراف کرد.

این مقام انتظامی خاطرنشان کرد: متهم پس از تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی، به مراجع قضائی معرفی و با قرار صادره روانه زندان شد.

فرمانده انتظامی شهرستان خاش از شهروندان خواست: ضمن رعایت هشدار‌های پلیسی در هنگام حرکت در معابر عمومی و پیاده رو‌ها کیف دستی و یا گوشی تلفن همراه خود را به سمت دیوار گرفته و در صورت مشاهده موارد مشکوک و مهم، مراتب را سریعا با تماس ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 601184 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟