آتش سوزی سایت زباله در جوانرود مهار شد

به گزارش رکنا، تاب زر شهردار جوانرود با اشاره به اینکه آتش سوزی در سایت زباله شمامی شهر جوانرود هم اکنون مهار شده است گفت: این آتش سوزی در بخش انتهایی آن که مشرف به دره است از دو شب پیش دچار حریق شده بود که امروز مهار شد.

تاب زر با تاکید بر اینکه در حال بررسی علت این آتش سوزی هستیم گفت: در حال حاضر چندین دستگاه از صبح مشغول خاک ریزی روی لایه‌های آتش گرفته هستند تا بتوانند دود ناشی از این آتش سوزی را نیز مهار کنند.

او افزود: در حال رایزنی هستیم که این سایت را برای همیشه از نزدیکی شهر انتقال دهیم تا در آینده دوباره دچار چنین مشکلی نشویم.

آتش سوزی سایت زباله در جوانرود

رستگار یوسفی فرماندار شهرستان جوانرود نیز گفت: در دو سال گذشته فرمانداری اعتباراتی برای ساماندهی وایجاد زیرساخت‌های سایت زباله اختصاص داده است، اما با توجه برگزاری جلسات متعدد و تشکیل کار گروه‌های مختلف به علت توپوگرافی و محدودیت زمین وشرایط خاص منطقه موفق نشدیم مکانی برای سایت زباله پیدا کنیم.

او اظهارداشت: از دیروز که این سایت زباله آتش گرفته تمام امکانات شهرستان از جمله ماشین الات سپاه و تیپ انصارالرسول (ص) بسیح ودر حال مهار آتش هستند.

یوسفی با بیان اینکه ما هم شهروند این شهر هستیم واز این مشکلات بی نصیب نبوده ایم یادآورشد: جاددارد از صبر و حوصله مردم نجیب و شریف شهرجوانرود تقدیرو تشکر کنیم.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 600948 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟