آویزان ماندن کودک از حفاظ طبقه ششم ساختمان! + فیلم
حجم ویدیو: 3.94M | مدت زمان ویدیو: 00:00:33

به گزارش رکنا ، یکی از خطراتی که کودکان کم سن و سال را تهدید می‌کند، تنها رهاکردن آن‌ها در خانه است. کودکان به علت آنکه قدرت تشخیص موقعیت‌های خطرناک را ندارند ممکن است دست به اقداماتی بزنند که حتی تصور آن نیز سخت باشد.

ویدئویی که به تازگی منتشر شده است لحظه نجات یک پسر ۶ ساله چینی را به تصویر می‌کشد. این پسر که با بالارفتن از پنجره به داخل حفاظ آهنی ضد سرقت سقوط کرده بود، توسط یکی از همسایگان نجات یافت. یکی از همسایگان با دیدن این کودک که از حفاظ آهنی به شکلی خطرناک آویزان و در معرض خفه شدن قرار گرفته بود بلافاصله وارد عمل شد و با رساندن خود به کودک جانش را نجات دهد. بنا به گفته رسانه‌های محلی این مرد حدود یک ساعت بدن کودک را روی شانه‌های خود نگه داشت تا مانع خفه شدن او شود. در ویدئویی که توسط یکی از شاهدان عینی تهیه شده این مرد را در حال کمک به کودک نشان می‌دهد.

آتشنشانان محلی با حضور در محل حادثه اقدام به شکستن درب خانه و بیرون کشیدن این کودک از داخل حفاظ آهنی کردند. یکی از صحنه‌های این ویدئو آتشنشانان در حال خارج کردن کودک از میان حفاظ آهنی هستند. این اتفاق روز جمعه و در شهر «ژیامِن» واقع در استان فیوجیان در جنوب شرقی چین رخ داد. بنا به گزارش رسانه‌های چین این کودک تنها در خانه حضور داشت که با بالا رفتن از پنجره در این وضعیت خطرناک قرار گرفت.

برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 598682 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟