دستگیری 9 سارق سابقه دار در کردستان

به گزارش رکنا، رسول برزویی اظهار داشت: در اجرای طرح ارتقا امنیت اجتماعی در قروه، ماموران نیروی انتظامی موفق شدند در اجرای این طرح پنج نفر سارق را دستگیر کنند.

وی افزود: با اجرای طرح امنیت محله محور در محلات مختلف شهرهای قروه، با حضور تیم‌هایی از یگان‌های انتظامی، عملیاتی و تخصصی ضمن پاکسازی محل‌های توزیع و مصرف مواد مخدر، احساس امنیت جهت ساکنان ایجاد شد.

جانشین فرمانده انتظامی کردستان ادامه داد: دستگیری پنج نفر سارق سابقه دار که به پنج فقره سرقت اماکن خصوصی، دوچرخه و غیره اعتراف کردند از دیگر دستاوردهای این طرح بود.

سرهنگ برزویی در بخش دیگری از سخنان خود از دستگیری چهار سارق و یک مال خر و کشف پنج فقره سرقت در شهرستان بیجار خبر داد و یادآور شد: در پی چندین فقره سرقت در بیجار، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی و کوپ تابعه این شهرستان قرار گرفت.

10 فقره سرقت در کردستان کشف شد

وی بیان کرد: متهمان در تحقیقات پلیس و با توجه به قرائن و شواهد پلیس به پنج فقره انواع سرقت شامل سرقت موتورسیکلت، اماکن دولتی، منزل، لوازم و قطعات خودرو اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی کردستان با تاکید بر رعایت نکات امنیتی و استفاده از ابزارهای بازدارنده در جهت پیشگیری از وقوع سرقت، گفت: متهمان با تشکیل پرونده جهت طی مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.

سرهنگ برزویی با اشاره به رضایتمندی مردم از اجرای این طرح، اظهار داشت: پلیس متعهدانه، دلسوزانه و با انگیزه الهی در مسیر تأمین امنیت و آرامش مردم و خدمات رسانی به جامعه اسلامی گام برداشته و با همدلی، هم افزایی و اتحاد و انسجام مأموریت‌ها و وظایف سازمانی خود را انجام می‌دهند.

وی با بیان اینکه بیشترین درصد از سرقت دوچرخه ناشی از عدم توجه کافی به هشدارهای پلیس است، افزود: به شهروندان توصیه می‌کنیم در نگهداری از وسایل نقلیه خود دقت بیشتری داشته و آنها را به تجهیزات ایمنی مجهز کنند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 598350 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟