کشف محموله میلیاردی قاچاق در کردستان

به گزارش گروه حوادث رکنا، سردار علی آزادی اظهار کرد: ماموران ایست و بازرسی شهید «غلام الهی» بانه حین کنترل محورهای ورودی این شهرستان به یک دستگاه اتوبوس مشکوک و آن را متوقف کردند.

وی تصریح کرد: در بازرسی از خودروی مورد نظر 8 دستگاه موبایل، 219 قلم انواع لوازم آرایشی و بهداشتی، 2 دستگاه تلویزیون ال ای دی و 11 کیسه پوشاک قاچاق فاقد مجوز کشف شد.

فرمانده انتظامی استان کردستان با اشاره به اینکه در این رابطه یک نفر دستگیر شده است، گفت: کارشناسان ارزش محموله کشف شده را بیش از یک میلیارد و 200 میلیون ریال برآورد کردند.

کشف دام قاچاق در سروآباد به ارزش بیش از 2 میلیارد

وی همچنین از کشف 16 بز قاچاق از نوع نژاد پاکستانی به ارزش بیش از 2 میلیارد ریال در شهرستان «سروآباد» خبر داد و اظهار داشت: در پی اشراف اطلاعاتی پلیس مبنی بر جابه جایی تعدادی احشام فاقد مجوز توسط یک نفر با یک دستگاه وانت نیسان، ماموران در ایست و بازرسی شهید «کریمی» سروآباد مستقر و آن را متوقف کردند.

فرمانده انتظامی استان کردستان افزود: در بازرسی از خودروی مورد نظر تعداد 16 راس بز از نوع نژاد پاکستانی فاقد مجوز کشف شد.

آزادی با اشاره به اینکه در این رابطه یک نفر دستگیر شده است، بیان داشت: کارشناسان ارزش دام های کشف شده را بیش از 2 میلیارد ریال ارزیابی کردند.

وی گفت: هرگونه موارد مشکوک بویژه کالای قاچاق را به مرکز فوریت های پلیسی 110 اطلاع دهند.

کشف 250 هزار نخ سیگار قاچاق در کردستان

فرمانده انتظامی استان کردستان همچنین از کشف 250 هزار نخ سیگار قاچاق خبر داد و اظهار داشت: در پی اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا، ماموران پلیس امنیت اقتصادی در محور «نگل به سنندج» به یک دستگاه پژوه 405 مشکوک و آن را متوقف کردند.

وی افزود: در بازرسی از خودروی مورد نظر 250 هزار نخ سیگار قاچاق فاقد مجوز کشف شد.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه در این رابطه یک نفر دستگیر شده است، تصریح کرد: کارشناسان ارزش محموله کشف شده را بیش از یک میلیارد ریال برآورد کردند.

توصیه پلیس به شهروندان در روبرو شدن با قاچاقچیان

وی در پایان با بیان اینکه پلیس با تمام توان و اقتدار با قاچاقچیان و مخلان نظم و امنیت اقتصادی برخورد می کند خاطر نشان کرد: شهروندان در صورت مشاهده و برخورد با هرگونه قاچاق کالا و ارز از طریق سامانه 110 به پلیس اطلاع دهند تا در کمترین زمان ممکن نسبت به شناسایی و دستگیری مجرمان اقدام شود.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 576354 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟