جولان مار در داخل نمایشگر پمپ بنزین ! + فیلم
حجم ویدیو: 6.83M | مدت زمان ویدیو: 00:00:55

به گزارش رکنا، برای مار‌ها امکان حرکت و مانور در فضا‌های مختلف اطراف ما وجود دارد. آن‌ها حتی در فضا‌هایی که امکان ورود یا حرکت در آن غیرممکن به نظر می‌رسد نیز دیده می‌شوند. اما تصور کنید به پمپ بنزین مراجعه کرده اید و ناگهان سر و کله یک مار در داخل نمایشگر پمپ بنزین پیدا شود! چه عکس العملی از خود نشان می‌دهید.

این صحنه‌ای بود که زن میانسال آمریکایی در یکی از پمپ بنزین‌های این کشور با آن مواجه شد. او که با خیال راحت مشغول پرکردن باک بنزین خودروی خود بود هرگز تصور نمی‌کرد با چنین صحنه ترسناک مواجه شود

این زن بلافاصله با دیدن این مار کمی از صفحه نمایشگر فاصله گرفت و با تلفن همراه خود ویدئویی از این صحنه تهیه کرد. در ویدئوی تهیه شده توسط این زن که به صورت گسترده در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک گذاشته شد یک مار در داخل نمایشگر پمپ بنزین دیده می‌شود. البته اندازه واقعی مار آن چیزی نبود که از نمایی بیرونی نمایشگر به نظر می‌رسید. یکی از متصدیان پمپ بنزین بلافاصله وارد عمل شد و این مار را از داخل نمایشگر بیرون کشید. در ویدئوی منتشر شده این مار کوچک که روی کف دست متصدی پمپ بنزین می‌خزد دیده می‌شود. این زن نیز به دلیل ترس و وحشت با پمپ دیگری، باک بنزین خودروی خود را پر کرد.

انتشار این ویدئو با واکنش کاربران نیز همراه بود. یکی از کاربران در کامنتی نوشت: «چه زن نترسی. تلفن همراهش را در آورد و از مار فیلم گرفت. من اگر جای او بودم دچار سکته می‌شدم.» برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 597275 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟