حمله هولناک گله شیرها به یک میمون در ایستگاه اتوبوس یک روستا ! + فیلم
حجم ویدیو: 4.21M | مدت زمان ویدیو: 00:00:34

به گزارش رکنا، یکی از مواردی که اغلب در کشور هند دیده می‌شود هجوم حیوانات وحشی مانند پلنگ یا ببر به مناطق مسکونی و حمله آن‌ها به انسان یا حیوانات اهلی است. در حالی که حدود دو هفته پیش ورود ناگهانی پلنگ به داخل یک منزل مسکونی و شکار سگ خانگی در منطقه «بهاتاکوفار» هند خبرساز شده بود به تازگی نیز حمله گله‌ای شیر‌ها به میمون در یکی از مناطق روستایی این کشور خبرساز شده است.

این شیر‌های گرسنه که وارد روستای «مورزار» در ایالت گجرات شده بودند با دیدن میمون به آن حمله ور شده و این حیوان را شکار کردند. روستای مورزار در ۲۵ کیلومتری شهر «آمریلی» هند قرار دارد. در ویدئویی که توسط یک فرد محلی تهیه و منتشر شده است مشاهده می‌شود در حالی که دو شیر به میمون حمله ور شده اند، شیر‌های دیگر نظاره گر این صحنه هستند.

انتشار این ویدئو در شبکه‌های اجتماعی هند موجب ترس و وحشت ساکنان محلی شد. بسیاری از افراد محلی خواستار چاره اندیشی مسئولان جنگلبانی برای جلوگیری از ورود حیوانات وحشی به مناطق مسکونی شده اند. ماه پیش نیز ورود یک پلنگ به داخل خانه‌ای در منطقه «ناینیتال» موجب ترس و وحشت یک خانواده شده بود. این پلنگ پس از ورود به حیاط خانه با حمله به سگ خانگی این حیوان را از پای درآورده بود.

برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 597271 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟