مرد ۶۰ ساله پاکدشتی را دزدیدند !

به گزارش رکنا، سردار کیومرث عزیزی عصر دوشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به تلاش پلیس برای برخورد با جرایم خشن نظیر آدم ربایی اظهار داشت: برخورد با مجرمان و کسانی که نظم و امنیت عمومی را بر هم می‌زنند در دستور کار پلیس قرار دارد.
فرمانده انتظامی ویژه شرق استان تهران در تشریح جزئیات این حادثه گفت: در روزهای اخیر خبر مفقودی مردی ۶۰ ساله به نیروی انتظامی پاکدشت اعلام شد که طی آن فرد مفقود محل کار را با یک دستگاه خودرو زانتیا ترک کرده و تاکنون به محل سکونت خود بازنگشته و پاسخگوی تماس تلفنی اعضای خانواده‌اش نیست که موضوع در دستور کار مأموران انتظامی کلانتری ۱۱ مرکزی قرار گرفت.
عزیزی با بیان اینکه در ادامه بررسی‌ها مأموران از تماس شماره‌ای ناشناس با شاکی که پسر مرد مفقود بود مطلع می‌شوند که فرد طلب ۵۰ میلیارد ریال از شاکی را داشته است افزود: در ادامه بررسی‌های پلیسی محل اختفای آدم ربایان در شهر کرج استان البرز را شناسایی و متهمان که ۲ مرد و یک زن بودند دستگیر شدند.
وی عنوان داشت: متهمان در تحقیقات اولیه به ارتکاب آدم ربایی به انگیزه مالی اعتراف و پس از تکمیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مقام قضائی شدند. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 596907 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟