دستگیری کلاهبردار 130 میلیاردی در تهران

به گزارش رکنا، سرهنگ کارآگاه "سید علی شریفی" رئیس پایگاه یکم پلیس آگاهی گفت : 8 مرداد ماه پرونده ای با موضوع جعل و کلاهبرداری و دستگیری یک متهم به نام بهرام 49 ساله برای رسیدگی تخصصی به پلیس آگاهی ارجاع شد.

وی افزود : محتویات پرونده حاکی از آن بود متهم با جعل سند مالکیت شش دانگ یک زمین به مساحت تقریبی 400 متر مربع واقع در شمال تهران و کارت ملی اش، خود را مالک زمین معرفی کرده و قصد فروش زمین را داشته است که با متوجه شدن مشاور املاک، بهرام دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل می شود .

رئیس پایگاه یکم پلیس آگاهی تصریح کرد: بهرام ضمن اعتراف به جعل و استفاده از سند مجعول وهمچنین فروش مال غیر بیان داشت: فردی به نام امین 39 ساله سند و کارت ملی جعلی را به وی داده و طراح این نقشه او بوده است که با ارجاع پرونده به شعبه 6 بازپرسی ناحیه 1 تهران و صدور قرار مناسب بهرام برای کشف زوایای پنهان پرونده در اختیار این یگان قرار گرفت .

کلاهبرداری حرفه ای در تهران

این مقام انتظامی توضیح داد: بهرام گفت، پس از گرفتن مدارک جعلی از امین به یک بنگاه معاملات املاک رفتم و خود را به عنوان مالک زمین معرفی کردم و توافق شد با معرفی مشتری زمین را به مبلغ 130 میلیارد ریال از من بخرد و روزی که برای بستن قولنامه به بنگاه رفتم متوجه شدم مدیر بنگاه صاحب اصلی زمین را پیدا کرده و با هماهنگی مراجع قضائی و انتظامی مرا دستگیر کردند .

سرهنگ کارآگاه شریفی بیان داشت: در گام بعدی از تحقیقات پلیسی، دستگیری امین در دستور کار قرار گرفت و مخفیگاه وی در خیابان مقدس اردبیلی شناسایی اما مشخص شد که متهم با اطلاع از دستگیری همدستش از محل گریخته است .

رئیس پایگاه یکم پلیس آگاهی در پایان گفت : با توجه به متواری بودن امین پرونده همچنان در پلیس آگاهی مفتوح است که با سرنخ های موجود و تلاش شبانه روزی کارآگاهان دستگیری سایر همدستان این متهم نیز در دستور کار قرار دارد .برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 595495 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟