به گزارش رکنا، شامگاه ۲۰ مرداد بازپرس جنایی پایتخت هنگام رفتن به دادسرای مرکز ناگهان از سوی موتورسواران ناشناس مورد حمله قرار گرفت و به بیمارستان منتقل شد. در حالی که وی دچار شکستگی جمجمه شده بود پزشکان بلافاصله وی را تحت عمل جراحی قرار دادند و بعد‌از یک عمل سنگین وی به بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان انتقال داده شد.
بازپرس عباس بخشوده، پس‌از بهبود نسبی درباره حادثه‌ای که برایش رخ داده گفت: از خانه بیرون آمدم تا سوار خودروام شوم و به دادسرای مرکز بروم که در نزدیکی خودروام ناگهان از پشت ضربه‌ای به سرم وارد شد. کسانی را که به من حمله کردند اصلاً ندیدم فقط از شدت درد و ضربه بی‌هوش شدم.
بازپرس شعبه هفتم دادسرای امور جنایی تهران ادامه داد: بعد ازچند لحظه به هوش آمدم و فرزندم و اهالی محل را دیدم که دورم جمع شده‌اند. چهره ضاربان را ندیدم و در همان موقع بود که فرزندم با اورژانس و پلیس تماس گرفت و مرا به بیمارستان منتقل کردند.
رسیدگی به این پرونده در دادسرای شهرری ادامه دارد و تاکنون سرنخی از عاملان این سوء‌قصد به‌دست نیامده است. بازپرس دادسرای شهرری دستور بازبینی دوربین‌های مداربسته اطراف محل حادثه و شناسایی عاملان این سوء‌قصد را صادر کرد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 595377 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟