پایان وحشت در محله جوادیه / موبایل قاپان به دام افتادند

سرکلانتر هفتم پایتخت از دستگیری 2 موتورسوار حرفه ای با 35 فقره سرقت تلفن همراه خبر داد و گفت: متهمان با استفاده از یک دستگاه موتورسیکلت فاقد پلاک موبایل قاپی می کردند.

به گزارش رکنا، سرهنگ "دوستعلی جلیلیان"  گفت: با وقوع چند فقره موبایل قاپی در محدوده کلانتری 117" جوادیه " توسط 2 موتور سوار جوان که با یک دستگاه موتورسیکلت فاقد پلاک موبایل قاپی می کردند، شناسایی و دستگیری سارقان در دستور کار ماموران کلانتری 117 جوادیه قرار گرفت.

وی تصریح کرد: تعداد گشت زنی های انتظامی در سطح حوزه کلانتری جوادیه افزایش یافت تا اینکه ماموران کلانتری هنگام گشت زنی های انتظامی موتورسواران را در حالی که قصد سرقت تلفن همراه مرد جوانی را داشتند مشاهده کردند و به تعقیب آنان پرداختند.

دستگیری 2 موبایل قاپ حرفه ای تهران

سرکلانتر هفتم افزود: عملیات مهار سارقان آغاز و ماموران گشت انتظامی کلانتری موفق شدند پس از مدتی تعقیب و گریز، موتورسیکلت متهمان را متوقف و هر دو موتورسوار را دستگیر کنند

وی گفت: در بررسی های بیشتر از متهمان 4 دستگاه گوشی سرقتی از وی کشف و متهمان پس از انتقال له کلانتری به 35 فقره سرقت اعتراف کردند.

جلیلیان با بیان اینکه در بررسی سوابق متهمان مشخص شد که یکی از متهمان سابقه دار بود و تا کنون 4 مرتبه تحت کیفر قرار گرفته است، اضافه کرد: کشف جزئیات پرونده کماکان ادامه دارد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 595278 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟