جوان لیسانسه گنج 5 هزارساله را در ترمینال جا گذاشت تا فرار کند! + عکس

به گزارش رکنا، سرهنگ "رضا صادقی پور" گفت: اواخر هفته گذشته تیمی از ماموران کلانتری برای پیشگیری از وقوع جرم در حال گشت زنی در نزدیکی پایانه شرق تهران بودند که به پسر جوانی که یک کوله پشتی همراهش داشت مشکوک شدند.

وی افزود: ماموران وقتی به نزدیکی پسر جوان رسیدند وی با رها کردن کوله پشتی اش با پای پیاده شروع به فرار کرد و در این صحنه یکی از ماموران به سراغ کوله پشتی و مامور دیگر به تعقیب جوان مرموز پرداخت.

دستگیری حامل گرانترین گنج در تهران

این مقام پلیسی ادامه داد: مامور کلانتری که در تعقیب متهم بود پی برد که پسر جوان زیر یکی از اتوبوس های پایانه شرق پنهان که در یک عملیات پلیسی وی شناسایی و دستگیر شد و در ادامه کوله پشتی پسر جوان مورد بررسی قرار گرفت و یک کوزه عتیقه قدیمی برای 4 هزار و900 سال قبل یک ردیاب، فلزیاب و چراغ قوه کشف شد.

رئیس کلانتری 128 تهران نو گفت: متهم که دارای مدرک تحصیلی کارشناسی است در اعترافاتش عنوان کرد که از بچگی علاقه به گنج داشته و این کوزه قدیمی را در یکی از شهرهای غربی کشور پیدا کرده و برای فروش آن به تهران آمده است.

سرهنگ صادقی پور در پایان با اشاره به اینکه ارزش اموال کشف شده توسط کارشناسان میراث فرهنگی در حال بررسی است، گفت: متهم برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفته است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 593753 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟