تجلیل رییس پلیس خرمشهر ازنماینده و خبرنگار رکنا در خوزستان  + عکس

در پی نشست تعاملی روز گذشته سرهنگ همت علی ترکارانی فرمانده انتظامی شهرستان خرمشهر بهمراه سرهنگ واحدمظفری جانشین نیروی انتظامی خرمشهر با نماینده وخبرنگار خبرگزاری رکنا در دفتر فرمانده انتظامی خرمشهر برگزارشد وی ضمن تقدیر از عملکرد خوب خبرگزاری رکنا در انعکاس اخبارهای پلیسی گفت: نقش رسانه در ارتقاع احساس امنیت بسیار مهم و اساسی است و اهمیت اطلاع رسانی به موقع و سریع حوادث قبل از سواستفاده دشمنان و همچنین معاندین نظام از اتفاقات رخ داده بسیارمهم است.

وی در راستای افزایش آگاهی عموم جامعه و پیشگیری از وقوع حوادث مشابه ، نقش رسانه های هوشیار را بیش از گذشته مورد نیاز جامعه دانست.

ترکارانی همچنین از نماینده رکنا خواست ضمن افزایش مشارکت و تعامل مثبت با پلیس خرمشهر ، در تنویر افکارعمومی و همچنین پیشگیری از آسیب های اجتماعی گامی بزرگ برداشته شود.

علی رنجکش نماینده و خبرنگار رکنا نیز دراین جلسه که در فضای دوستانه ای تشکیل شده بود گفت: امیدواریم که بتوانیم با انعکاس اخبار درست به استان خود خدمت کرده و اخبار صحیح را در اختیار مردم قرار دهیم تا افراد و اشخاص مغرض نتوانند روح هم استانی هایمان را با پخش شایعات و اخبار کذب آزار دهند.

علی رنجکش

قدردانی رییس پلیس خرمشهر در روز خبرنگار

رییس پلیس شهرستان خرمشهر سرهنگ پاسدار همت علی ترکارانی به بهانه روز خبرنگار از علی رنجکش نماینده وخبرنگار خبرگزاری رکنا به دلیل انعکاس سریع و به موقع و درست اخبار حوزه انتظامی با اهدای لوح سپاس تقدیر بعمل آورد.

دراین مراسم که درسالن جلسات ستاد فرماندهی شهرستان خرمشهردر تاریخ 15 مرداد برگزار گردیده شدکه خبرنگاران چند خبرگزاری معتبر دیگر نیز حضور داشتندو باتوجه به پروتوکولهای بهداشتی تمامی شرکت کنندگان ماسک به صورت داشتند لازم به ذکراست برخی از سازمانهای شهرستان آبادان به بهانه ویروس کرونا وکمبود بودجه برگزاری مراسم تجلیل از روز خبرنگار را منتفی اعلام کردند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

علی رنجکش

 

 

کدخبر: 593684 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟