حامیان طالبان در پارک ملت تهران تجمع کردند / روز گذشته رخ داد + عکس

به گزارش رکنا، یک کاربر افغانستانی فیس‌بوک از تجمع و بر افراشته‌شدن پرچم «طالبان مقیم تهران» همزمان با آتش‌بس سه‌روزه به مناسبت عید قربان میان این گروه و دولت افغانستان در پارک ملت تهران خبر داد.

725658_990

 عارف احمدی یکی از مهاجران افغانستانی در ایران گفت که روز جمعه در پارک ملت تهران کنار این افراد رفتم تا عکس بگیرم، اجازه نمی‌دادند ولی وقتی پشتو حرف زدم اجازه دادند و این عکس‌ها را گرفتم.

آتش بس 3 روزه طالبان به مناسبت عید قربان

این شهروند مهاجر افغانستانی در صفحه فیس‌بوک خود با انتشار این مطلب نوشت: "آتش‌بس سه روزه عید بر طالبان مقیم تهران هم تاثیر مثبت گذاشته، بصورت آزادانه و با پرچم بی‌رنگ شان گشت و گذار می‌کنند و از صلح و آرامش لذت می‌برند.

کنارشان رفتم تا عکس بگیرم، اجازه نمی‌دادند ولی وقتی کمی پشتو حرف زدم و اختر مبارکی کردم آرام‌تر شدند و این چند فریم عکس را گرفتم. گفتم اگر اشرف غنی اینجا می‌بود برای‌تان بستنی هم می‌داد ولی اگر آدم شوید و برای همیشه صلح کنید و دست از شرارت و آدم کشی بردارید، خودتان هم می‌توانید بستنی بخرید و از دیگر مزایای صلح و آرامش کیف کنید."برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

فرارو

کدخبر: 592068 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟