چوپان گمشده پیدا شد / در ارتفاعات اصفهان

به گزارش رکنا ، چوپان گمشده در ارتفاعات کوه زرد حوالی روستای سپرو شهرستان نایین بامداد پنجشنبه با تلاش نجاتگران هلال احمر این شهرستان سالم پیدا شد.

محمد زمانی رییس جمعیت هلال احمر شهرستان نایین گفت: شب گذشته بدنبال دریافت گزارش مرکز کنترل و هماهنگی عملیات امدادی استان اصفهان مبنی بر مفقود شدن یک نفر از اهالی؛ عملیات جستجو در منطقه کوه زرد آغاز شد.

وی افزود : ۲ تیم ۵ نفره امداد و نجات هلال احمر نایین از نجاتگران پایگاه امداد جاده ای ملااحمد به حالت آماده باش در آمدند و درقالب گروه پیشرو همراه با تجهیزات امدادی به منطقه اعزام شدند .

5 ساعت تلاش برای یافتن چوپان

زمان گفت: عملیات امداد و نجات با حضور نجاتگران جمعیت هلال احمر و بکارگیری یکدستگاه ست نجات، خودرو پیکاپ و همچنین تجهیزات کوهستان ادامه یافت و پس از ۵ ساعت تلاش بی وقفه ( ۹ شب تا ۲ بامداد روز نهم مردادماه ۹۹ ) فرد گمشده پیدا شد .

روستای سپرو در منطقه پاکوه، یکی از روستاهای بخش مرکزی شهرستان نایین و جزء دهستان بافران است که در ۳۰ کیلومتری شهر نایین واقع شده است که به لحاظ موقعیت نسبی از شمال به کوه های منطقه‌ای معروف به کوه زرد و از جنوب به اراضی کشاورزی محدود می‌شود.

جمعیت هلال احمر شهرستان نایین با دارابودن ۲ پایگاه امداد جاده‌ای ملا احمد و انارک به‌صورت ۲۴ ساعته ارائه خدمات امدادی به مصدومان ناشی از حوادث جاده‌ای محورهای فوق را بر عهده دارد.

شهرستان نایین در ۱۴۰ کیلومتری شرق اصفهان قرار دارد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 591758 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟