دستگیری 2 سوداگر مرگ درخانه مجردی

به گزارش گروه حوادث رکنا، سرهنگ "رضا حیدری" رئیس کلانتری 110 شهدا گفت: عصر روز 5 مرداد ماه حوالی ساعت 5 عصر تعدادی از اهالی محله چهارصد دستگاه پیروزی به کلانتری 110 شهدا مراجعه و اعلام کردند، در محله شان یک منزل مجردی در ساختمان قدیمی وجود دارد که محل رفت و آمد افراد معتاد و آدم‌های مشکوک است.

رئیس کلانتری 110 شهدا توضیح داد: تیم عملیات کلانتری 110 شهدا به محل اعلامی مراجعه به تحقیاقت محلی پرداختند و با تحت مراقبت قرار دادن محل اعلامی مشخص شد که خبر صحت دارد و دو مرد جوان با همکاری یکدیگر ساختمان قدیمی را به پاتوق مجردی و محل تردد افراد مشکوک تبدیل کرده اند.

این مقام انتظامی تصریح کرد : نتیجه تحقیقات انجام شده به مرجع قضائی منعکس و دستور دستگیری متهمان و بازرسی از آن محل گرفته شد.

دستگیری 2 مواد فروش در خانه مجردی

6 مرداد ماه تیمی از ماموران عملیات این پلیس به نشانی اعلامی مراجعه و موفق شدند هر دو متهم که در خانه مجردی حضور داشتند و با دیدن ماموران قصد داشتند از راه پشت بام ساختمان از محل متواری شوند، دستگیر کنند.

وی با اشاره به اینکه در بازرسی از این پاتوق مجردی حدود 700 گرم تریاک و تعدادی زیادی اموال مسروقه قبیل ضبط، باند، تلفن همراه و یک دستگاه موتورسیکلت سرقتی کشف شد، افزود: متهمان اصلی پرونده 32 و 35 سال در همان بازجوئی اولیه اعتراف کردند سارق و مالخر اموال سرقتی می باشند و به ازای خرید اموال سرقتی از سارقان مواد مخدر به آنان تحویل می‌دهند.

این مقام پلیسی اضافه کرد: با انتقال متهمان به کلانتری شهدا و تحقیقات تکمیلی هر دو متهم برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شدند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 591499 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟