زنده زنده دفن شدن زن تنها زیر آوار خانه / در صالحیه رخ داد +عکس

به گزارش گروه حوادث رکنا، ظهر جمعه 3 مرداد ماه امسال صدای مهیبی در منطقه صالحیه شهرستان بهارستان سکوت را شکست و اهالی منطقه را از خانه هایشان بیرون کشید.

گرد و خاک همه جا را فرا گرفته بود و خیلی زود مشخص شد ساختمان دو طبقه ای که در کنارش گودبرداری کردند ریزش کرده و در ادامه با اعلام این حادثه ماموران آتش نشانی و پلیس به محل اعزام شدند.

بررسی ها نشان از آن داشت که نفر در زیر این آوار گرفتار شده اند که تلاش برای بیرون کشیدن 2 گرفتار زیر آوار آغاز شد که خیلی زود 2 مصدوم حادثه از زیر آوار بیرون کشیده شدند.

یکی از مصدومان از ناحیه پا دچار شکستگی شده بود اما زن 80 ساله که از زیر آوار بیرون کشیده شده بود به شدت صدمه دیده بود که به بیمارستان منتقل شد اما پیرزن 80 ساله قبل از رسیدن به بیمارستان به کام مرگ فرو رفت.

ریزش آوار در صالحیه

توضیحات شهردار صالحیه در خصوص ریزش آوار

محمد آگاهی مند شهردار صالحیه در خصوص این حادثه گفت: در جریان این حادثه دو نفر زیر آوار مدفون شده بودند که با کمک نیروهای آتش نشانی از زیر آوار زنده بیرون آمدند.

وی حال یکی از حادثه دیدگان را وخیم گزارش کرد و گفت: اما نفر دوم حادثه دیده فقط از ناحیه پا دچار شکستگی شده بود که به مراکز درمانی منتقل شد اما پیرزن 80 قبل از رسیدن به بیمارستان جان باخت.

 

علت ریز آوار در صالحیه

شهردار صالحیه ادامه داد: در فرسوده بودن این ساختمان هیچ شکی وجود ندارد اما از آنجایی که به عمق نیم متر در کنار این ساختمان خاکبرداری صورت گرفته باید علت دقیق این حادثه از سوی کارشناسان مورد بررسی قرار گیرد.

بنا بر این گزارش، تحقیقات در این خصوص ادامه دارد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 589910 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟