نجات 5 همدانی با تلاش آتش نشانان فداکار

محمدرضا بیاناتی، رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی همدان اظهار داشت: طبق اعلام مرکز کنترل و فرماندهی عملیات سازمان، ۵ عملیات اطفای حریق و ۵ عملیات امداد و نجات حاصل تلاش فرشتگان نجات این استان در۲۴ ساعت گذشته بوده است.

به گزارش رکنا ، او گفت: شهروندان همدانی دیروز ۳۵۵ مرتبه با سامانه ۱۲۵ تماس گرفته‌اند که از این تعداد ۱۰ مورد منجر به عملیات شده است.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی همدان با بیان اینکه ۱۶ تماس برای مشاوره و راهنمایی برقرارشده است، گفت: یکی از اموری که بصورت جدی مورد توجه سازمان است ارائه مشاوره و راهنمایی به شهروندان در هنگام حوادث است.

بیاناتی افزود:تماس‌های برقرار شده با سامانه‌ی ۱۲۵ همدان علاوه بر مواردی که منجر به عملیات و مشاوره شده شامل ۴۰ تماس اشتباه و متأسفانه ۲۸۹ مورد از تماس‌ها نیز ایجاد مزاحمت بوده است.

او اضافه کرد: عملیات‌های انجام شده در این مدت ۵ مورد آتش سوزی شامل حریق باغ در شهرک بهشتی، حریق مخروبه در منوچهری، نشت سوخت خودرو در خیابان پاسداران و ۲ مورد حریق مراتع و پوشش گیاهی در باغ ایرانی و جولان بوده و همچنین ۵ مورد عملیات امداد و نجات شامل ۲ مورد نجات افراد محبوس شده در آسانسور در بلوار کاج و ۱۸ متری ذوالفقار، نجات افراد محبوس شده در منزل در میدان باباطاهر، مهار حیوانات در خیابان شهدا و رها سازی اندام بدن از داخل فلزات زینتی و زیورآلات در محل ایستگاه ۱۲ بوده است.

رئیس سازمان آتش‌نشانی همدان عنوان کرد: در این عملیات‌ها ۵ نفر هم نجات یافتند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 589810 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟